חברת התרופות הישראלית "דקסון", החלה בימים אלו מיתוג מחודש למשפחת התרופות ללא מרשם "דקסמול", הכוללת בין היתר את דקסמול (הקפלייה הצהובה), דקסמול סינוס ודקסמול קולד, בהשקעה של כ- 5 מיליון ₪.
המיתוג המחודש כולל אריזות חדשות, מוגדלות וחסכוניות יותר לצרכן, בעיצוב חדשני. במקביל יועלה לטלוויזיה, לאינטרנט ובעיתונות קמפיין לדקסמול, הקפליה הצהובה לשיכוך כאבים והורדת חום, באמצעות משרד הפרסום "מלניק + Publicis". ההשקעה בקמפיין כ- 3 מיליון ₪.
נירה רוטשילד, מנהלת שיווק תחום תרופות ללא מרשם בדקסון: "לאחר כ- 15 שנה בהן ביסס המותג דקסמול את מעמדו המוביל בשוק הישראלי, החלטנו כי הגיעה העת לרענון, ולא רק מהבחינה העיצובית. השינוי לווה במחקרי שוק מקיפים, לשם התאמה מירבית לצרכי הצרכן הישראלי. ראשית, הגדלנו את מספר הקפליות באריזות וקבעו מחירים אטרקטיביים לצרכן. שנית, יצאנו בחידוש בתחום מארז הקפליות: מצאנו, כי הביקוש למוצרים במארזים קטנים ונוחים לנשיאה, רלוונטיים ביותר גם לתחום התרופות ומכאן, הרעיון של מארז פנימי בן 8 קפליות הניתן לחצייה לאורכו".
עוד אומרת רוטשילד, כי: "בעקבות אסטרטגיית המיתוג מחדש, אנו צופים שעד לסוף שנת 2008, יגדל מחזור המכירות של המותג דקסמול בכ- 20%".