ה. שטרן ישראל תשקיע כחצי מיליון דולר בקמפיין לחגיגות 60 שנה להיווסדה

ה. שטרן העולמית יוצאת החודש במסע פרסום בינלאומי לרגל חגיגות 60 שנה להיווסדה. במסגרת זו תשקיעה חברת ה. שטרן ישראל כחצי מיליון דולר בקמפיין לציון האירוע ותציג בישראל 14 קולקציות תכשיטים חדשות, חלקן בכיכובה של קייט מוס וחלקן בכיכובה של יעל גולדמן הישראלית.



הקמפיין יערך באמצעות משרד הפרסום TBWA ויכלול מודעות צבע בעיתונות הארצית והעולמית ובמגאזינים לנשים. כמו כן, יכלול הקמפיין דיוור ישיר של 75,000 קטלוגים וכרטיס הגרלה לחברי מועדון הלקוחות של ה. שטרן, פרסום על גבי שילוט חוצות, מסע קד"מ, קוקטייל ואירועים ב- 6 סניפי ה. שטרן מובילים ועוד.



כחלק מחגיגות 60 שנה לה. שטרן תציג החברה לוגו מחודש עם ציון 60 שנה. הלוגו החדש יפורסם בנוסף לקמפיין גם על גבי מודעות, שלטי חוצות, ניירת וכו'… שתערוך ה. שטרן במהלך השנה הקרובה בכל רחבי העולם.



עוד במסגרת חגיגות 60 השנה לה. שטרן, תשיק החברה ב- 30 סניפיה בישראל 14 קולקציות חדשות, שיאופיינו במוטיב הכוכב המפורסם של ה. שטרן. כך לדוגמא, בתוך האבנים המשובצות בתכשיטים ישתקף כוכב ובמחרוזות ישולבו כוכבים בין הפנינים והאבנים.



ישראל קורט, מנכ"ל ה. שטרן ישראל מסר כי "בזמן חגיגות ה- 60 להיווסדה מתמקדת ה. שטרן באסטרטגית התרחבות ופיתוח עסקי, כמו: הגדלת מספר המפיצים הקמעונאים באירופה, המזרח התיכון וארה"ב, פתיחת חנויות ברחבי העולם, כולל סניף חדש במלון קלאב מד באילת, קאן צרפת, המבורג גרמניה, השקעות משותפות במדינות בהן עדיין ה. שטרן לא פועלת ועוד".



חברת ה. שטרן העולמית נוסדה בשנת 1945 בברזיל. החברה נחשבת כאחת החברות המובילות בעולם בתחום התכשיטים עם נוכחות ב- 21 מדינות עם 180 חנויות ברחבי העולם. החברה מעסיקה למעלה מ- 3,500 עובדים.

אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר