האם התוכן השיווקי חודר גם לשידורי האקטואליה של גלי צה"ל? במכתב תלונה חריף ששלחה "האגודה לזכות הציבור לדעת" למפקד גלי צה"ל תוהים באגודה האם השיקולים המסחריים משפיעים על השיקולים המערכתיים בשידורי התחנה והאם למפרסמים בתחנה יש עדיפות בעליה לראיונות אקטואליים?
בתלונה שנשלחה למפקד גלי צה"ל יצחק טוניק, נטען כי בשבוע שעבר הועלה לשידור בתוכנית "נכון להבוקר" עם ניב רסקין, רועי גינדי, מנכ"ל גינדי החזקות. במסווה של ראיון אקטואלי העוסק במחירי הדירות, ניתנה לגינדי במה ארוכה, בפריים טיים של שידורי התחנה, להציג את הפרויקטים שהחברה בונה ברחבי הארץ ואת תנאי התשלום "הייחודים" "והיתרונות" שהם מעניקים לרוכשי הדירות שלהם. באגודה מציינים כי גינדי החזקות המשווקת כיום את פרויקט השוק הסיטונאי בתל אביב הינה אחד המפרסמים הגדולים במשק בימים אלה ואחד המפרסמים בתחנה.
ב"אגודה לזכות הציבור לדעת" טוענים כי מתעוררת בעיה חמורה כאשר ניתן זמן שידור נרחב המשרת אינטרסים יח"צניים, לגורם אשר משלם לתחנה. באגודה אומרים כי הדבר מעלה את השאלה האם בגל"צ קיימת הנחיה, רשמית או לא, להעדיף ראיונות אקטואליים עם המפרסמים בתחנה.
במכתב שנשלח למפקד גל"צ כותב פרופ' אלי פולק, יו"ר האגודה: "טשטוש הגבול בין התוכן החדשותי לחומר הפרסומי הינו מעשה שלא ייעשה מבחינת אתיקה עיתונאית ואף מבחינת מינהל תקין, לאור העובדה כי מדובר בתחנה במימון ציבורי" לדבריו, קשה להתחמק מן התחושה כי שיקולים מסחריים השפיעו על השיקולים המערכתיים.