לרגל חודש המודעות לסרטן המעי הגס שמצוין במהלך חודש מרץ, האגודה למלחמה בסרטן עלתה בקמפיין חדש שנעשה באמצעות הבינה המלאכותית (AI) של מידג'רני על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO המסייע לאגודה בהתנדבות.
הקמפיין מתמקד במסר שמעודד את הציבור לגשת לבדיקות לאיבחון מוקדם של סרטן המעי הגס על ידי הסתכלות אל העתיד. המטרה היא להניע לפעולה נשים וגברים מעל גיל 50 לגשת לקופת החולים לבדיקה המתבצעת בחינם פעם בשנה. במקביל, להעלות מודעות לחשיבות הבירור הרפואי בכל גיל, במצב של תסמינים במערכת העיכול שאינם חולפים.
הסיסמה המובילה את הקמפיין: "במקום לדמיין את העתיד, תחוו אותו, גילוי מוקדם של סרטן המעי הגס יכול להציל חיים". הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה ובדיגיטל למשך מספר שבועות.
יצוין כי על פי הערכת האגודה למלחמה בסרטן, בשנת 2022 אובחנו בישראל כ-3,200 נשים וגברים עם סרטן המעי הגס וכ-1,300 ישראלים נפטרו מהמחלה. באגודה מדגישים כי סרטן המעי הגס נפוץ בקרב נשים וגברים בשיעור דומה שכן הוא הסרטן השני בשכיחותו בקרב נשים בישראל אחרי סרטן השד והשלישי בשכיחותו בגברים אחרי סרטן הערמונית וסרטן הריאות.
קרדיטים לקמפיין: משרד פרסום: גיתם BBDO, מנכ״ל: ליאור טנר, סמנכ"לית לקוחות: אורית שצברג, סופרוויזרית: סתיו שרוני, ניהול לקוח: דור שגב, מנהלת קריאייטיב: הדס גווילי, ארט: עדי זהר, קופי: דס שטיין, מנהל הפקה: אלון שמואלוף, הפקה: נועה נורליאן סטודיו גיתם, בית פוסט: סטודיו גוטמן, קריינית וסאונד: יעל היים, מדיה: OCEAN.