רק קונים מעטים מתכננים קניית גלידה לפני שהם מגיעים לחנות. מתוך 120 קטגוריות מוצרים, גלידה מדורגת במקום 27 כקנייה אימפולסיבית, כש- 75 אחוז ממכירות הקטגוריה הן בקיץ. כתוצאה מכך, צמיחת השוק מתבססת מאוד על חדשנות מוצרים – יותר מ-80 מוצרים חדשים מושקים על מדפי החנויות בכל שנה. בנוסף לטעמים וצורות חדשים, המותגים והקמעונאים חייבים לשקול אסטרטגיות של מיקום במעברים ועל המדפים, ואת נראות המוצר כדי לעודד צרכנים לקנות.
ג'נרל מילס צרפת, מיצרניות המזון הגדולות בעולם, הטמיעה את פתרון Perfect Shelf כדי לקדם את מכירות קו הגלידות החדש של האגן דאס. בקטגורית מוצר אשר מונעת על ידי רכישות אימפולסיביות, פתרון Perfect Shelf מסייע לג'נרל מילס צרפת להביא לקמעונאים מומחיות מסחור בקטגוריה; זאת באמצעות המלצה על תרחישי מיקום על המדף המבוססים על מחקר צרכנים, אשר יחזקו את המותג שלה ויגדילו את הכנסות הקמעונאים מהקטגוריה.
באמצעות מידול והמחשת 3D מתקדמים ומבוססי ענן, ג'נרל מילס צרפת משתפת פעולה עם קמעונאים ברשתות השיווק, ומספקת מבט ריאליסטי על המעברים בחנויות, כולל מדפים, אביזרים, מוצרים, תאורה וחומרי קד"מ, לצד חווית קנייה איכותית מנקודת המבט של הצרכן. בעולם 3DEXPERIENCE זה, שינויים ואישורים של מגוון המוצרים, מיקום מוצרים, שילוט ותצוגות קד"מ, מתבצעים בזמן אמת, ומקלים על שיתוף הפעולה.
"בחרנו ב- Perfect Shelf כדי לסייע לנו לעצב חזון חדש עבור קטגורית הגלידות, ולהשיג עבור לקוחותינו פתרונות צמיחה הקשורים למידוף", אמר סטניסלאס דה מלייסי, מנהל ניהול סחר הקטגוריה בג'נרל מילס צרפת. "פתרון שיתופי זה מכניס ממד חדש וחדשני לניהול הקטגוריה, וזאת רק בתחילת השימוש ב- Perfect Shelf. בהמשך יציג פתרון זה את מלוא הפוטנציאל שלו, החל מתכנון שיווק המוצר ועד למיצובו בליבת אסטרטגיות המסחור של קמעונאים".
"חוויית פתרון התעשייה Perfect Shelf של דאסו סיסטמס, תוכננה כדי לסייע לחברות מוצרי צריכה ארוזים (CPG) בשיתוף פעולה טוב יותר עם לקוחותיהן, וכדי להפעיל מהר יותר אסטרטגיות מסחור מנצחות", אמר פיליפ לואב, סגן נשיא, מוצרי צריכה ארוזים וקמעונאות, דאסו סיסטמס. "עם פלטפורמת 3DEXPERIENCE בענן, תכנון חוויית הקנייה הנו שיתופי יותר, ומתבצע הרבה יותר מהר, עם טווח וגמישות גדולים יותר ובמחיר נמוך יותר".