האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית יוצא נגד קופונים

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, מתנגד לרכישה של טיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים באמצעות קבוצות רכישה, קופונים, מבצעים, הגרלות ופרסים. האיגוד ממליץ לחבריו, הרופאים המומחים בכירורגיה פלסטית להימנע משיווק מבצעים באינטרנט, הגרלות בפייסבוק וקופונים בווטסאפ, זאת על אף השימוש הנרחב הנעשה בשיווק מסוג זה, על ידי גורמים אחרים בתחום האסתטיקה.



הוועד של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית מדגיש כי מדובר בשיטות הפוגעות בכבוד המקצוע ועלולות להטעות את הציבור. האיגוד מזכיר כי כל טיפול אסתטי או ניתוח פלסטי, כרוך בהחלמה של שעות, ימים או שבועות בהתאם למורכבותו.



יש לקחת זאת בחשבון, להתעמק בתהליך, לא לסמוך על הבטחות שווא ולוודא שהרופא המנתח שבחרתם הוא בעל תואר מומחה בכירורגיה פלסטית הניתן על ידי משרד הבריאות.



האיגוד הזמין את הציבור להעביר מידע על כל פירסום מטעה או פוגעני, של כל מפרסם בתחום האסתטיקה, למייל האדום של האיגוד לכתובת הבאה: Info@plasticsurgery.org.il

אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג