סיגל שחמון מקימה בימים אלה מיזם עסקי להמלצות צרכניות שייחשף כפורמט פרסום צרכני בטלוויזיה ובעיתונות תחת השם "שווה עם סיגל שחמון". אלו הם ניצני דרכה של שחמון בעולם העסקים.
המהפך של סיגל קורה בהמשך לתוצאות מחקר שנעשה באמצעות מכון המחקר "גיאוקרטוגרפיה" בקרב 500 בתי אב גילאי 18 ומעלה,שגילה כי המודעות והאהדה לסיגל שחמון, מקיפה כ3/4 מהציבור וביחס שווה בין גברים ונשים.
בבחינת תפיסת סיגל שחמון כדמות אמינה להמלצה על מוצרים שונים, ציינו 70% מבעלי הדעה שמכירים אותה, כי הם תופסים אותה ככזו במידה בינונית עד רבה מאוד. 43% מבעלי הדעה שמכירים את סיגל שחמון הביעו נכונות לרכוש מוצרים שנוסו והומלצו על ידה, במידה בינונית עד רבה מאוד. כל זאת עוד בטרם עלה הפורמט הפרסומי של המיזם לאוויר.
לאור הממצאים הנ"ל כבר החליטה חברת "ניופאן" לקחת חלק ולהיות הראשונה לפרסם את מוצרי הטיפוח של "רוונטה" בפורמט הפרסומי של סיגל שחמון שיעלה בסופשבוע הקרוב.
את המיזם העסקי תנהל תמי חזני ושרונה לוי.