הבצפר משיק קבוצות קריאייטיב עבור בחברות ועסקים

מטרת המהלך היא לסייע לחברות בפיתוח רעיונות ופתרונות בתחומי השיווק והמיתוג. לצורך כך הקים הבצפר צוותי השראה, הכוללים סטודנטים ממסלולי האסטרטגיה והקריאייטיב המלווים במנהלי המסלולים. צוותים אלו יקבלו בריף מחברה המעוניינת להשתלב בתהליך ויצורפו לתהליכי החשיבה הפיתוח והיצירה של פתרונות בחברה.



לדברי יגאל בראון מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום הרעיון התפתח כתוצאה מדרישה שהגיעה מהשטח. יותר ויותר חברות פונות אלינו בבקשה לשתף פעולה עם סטודנטים צעירים המביאים מצד אחד ידע והבנת השיווק ומאידך רעננות וחדשנות. הרעיונות וכיווני החשיבה של הסטודנטים מהווים יכולת לצאת מהקופסה ולזכות ברעיונות חדשים.



המטרה של היוזמה היא לייצא את הכישרונות לשוק המקומי והבינלאומי ובעזרת מספר המפגשים להעלות רעיונות וללמד את העובדים, המנהלים , אגף השיווק מכירות מהי גמישות מחשבתית, אשר יכולה להוביל לפריצת דרך ולרעיונות מקוריים בפיתוח מוצרים ושירותים חדשים. בכך, מאפשר הבצפר הזדמנות לסטודנטים להחשף לשוק העבודה ולעבוד עם חברות קיימות, לחוות מצבים אמיתיים קונקרטיים ומהצד השני לאפשר ללקוחות לקבל את הכלים ליצירתיות וקידום העסק.

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף