הגור חוזר, מרוכך יותר: חוגלה קימברלי מעלה קמפיין חדש לדור הבא של נייר טואלט "לילי"

חוגלה קימברלי מעלה קמפיין חדש לדור הבא של נייר טואלט לילי: "לילי עם האפקט המרכך"


בהשקעה מדווחת של 500,000 $. הקמפיין באמצעות גיתם/BBDO תחת הסיסמא: "לילי – הכי רך שיש". כוכב הקמפיין: גור הלברדור המפורסם של "לילי".



המדובר הוא במהלך כולל על כל המוצרים תחת קו המותג, ומהחברה נמסר כי הוא כולל מהפכה של ממש הן ברמת המוצר עצמו והן ברמת האריזה. "הנייר החדש מבוסס על טכנולוגיה חדשנית וייחודית המעשירה את הנייר וגורמת לו להיות הרבה יותר רך כך שאפילו לילי הנייר הרך ביותר מצליח להיות רך יותר מכל מה שהכרנו עד היום, האריזות והלוגו עברו שידרוג וקיבלו עיצוב עדכני וחדשני גם הפאפי שמוטבע על הנייר השתנה ונראה שובב יותר. וחידוש נוסף – לראשונה בקטגוריה – פתיחה "קלה" של האריזה לנוחות מקסימאלית של הצרכנים", מוסיפים בחברה.



לצורך המהלך, הופק כאמור קמפיין חדש למותג שיעלה בטלוויזיה תחילה, ולאחר מכן בשילוט חוצות ברחבי הארץ.



מגיתם נמסר כי "כבכל סרטי לילי, גם הפעם גור הלברדור הקטן הוא הכוכב של הסרט. הכלבלב החמוד של לילי מעביר את כל האמוציות של רכות, נעימות, חיבוק והתרגשות". הסרט מורכב מסדרה של סיטואציות שחווה הכלבלב הקטן, סיטואציות שמלמדות אותו שגם שהוא ראה או הרגיש משהו שהוא "הכי טוב", תמיד אחריו מגיע משהו שהוא "טוב יותר".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת