הדבר הבא לשנת 2022: כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא חלופה לכרטיס הביקור המסורתי. זה
יכול לשמש בדרכים שונות כמו לשיווק, נטוורקינג וחיפוש עבודה. מאמר זה ידגיש את
היתרונות של שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי, כמו גם כיצד ניתן להתחיל עם כרטיס ביקור
דיגיטלי משלו.


כרטיס
ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא ייצוג דיגיטלי של המותג המקצועי
שלך. זה יכול להיות אתר אינטרנט, אפליקציה או פרופיל מדיה חברתית. חשוב לבחור את
הפלטפורמה המתאימה לכרטיס הביקור שלך ולוודא שהיא משקפת את הסגנון והאישיות שלך.


כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך הוא הרושם הראשוני שלך על לקוח פוטנציאלי.
זה צריך להיות ייחודי ומעניין כדי שהאדם שאתה פוגש יזכור אותך. כרטיסי ביקור
דיגיטליים הם כבר לא רק לחברות. הם יכולים לשמש גם כדי ליצור קשר עם אנשים אחרים
בעולם המקוון, כגון בלוגרים או משפיענים. כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא ההזדמנות שלך
להציג את האישיות והיצירתיות שלך, אז הפוך אותו לבלתי נשכח!


כרטיס
ביקור דיגיטלי או כרטיס פיזי?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא ייצוג דיגיטלי של כרטיס ביקור פיזי.
זה יכול לשמש ככלי שיווקי ליצירת מודעות לגבי המותג, או יכול לשמש במקביל לכרטיסי
הביקור הפיזיים שלך. סוג זה של כרטיס ביקור הופך יותר ויותר פופולרי עם הופעת כלי
התקשורת האלקטרונית כמו דואר אלקטרוני ומדיה חברתית. כרטיסי ביקור משמשים כדי
להציג את עצמך ואת החברה שלך. הם משמשים גם כאסטרטגיה שיווקית לעסק שלך. כרטיסי
ביקור קיימים כבר מאות שנים והם התפתחו עם הזמן. בעידן הדיגיטלי, עסקים צריכים
לחשוב על דרכים חדשניות לגרום לכרטיס הביקור שלהם לבלוט בין מותגים דומים אחרים
בתעשייה.


כרטיס ביקור דיגיטלי הוא ייצוג דיגיטלי של המותג והזהות שלך
שאתה יכול לחלוק עם אנשים. כרטיס הביקור הדיגיטלי יכול לשמש כדי להציג את הכישורים
והמומחיות שלך, כמו גם, כדי לבנות מערכת יחסים עם לקוחות פוטנציאליים. כרטיסי
ביקור דיגיטליים מורכבים בדרך כלל מטקסט, תמונות, סרטונים וקישורים. הם בדרך כלל
מעוצבים בצורה שהם נראים טוב בכל מכשיר – שולחני או נייד.


כרטיסי
ביקור דיגיטליים- למה הם משמשים?

כרטיסי ביקור דיגיטליים משמשים לעתים קרובות על ידי עסקים
כדי להציג את המותג, המוצר והשירותים שלהם. ניתן לשתף אותם בפלטפורמות מדיה חברתית
כמו פייסבוק וטוויטר. כרטיס הביקור הדיגיטלי משתמש בטכנולוגיית
AI כדי ליצור תוכן על סמך המידע
המסופק בכרטיס.


כרטיס ביקור דיגיטלי הוא ייצוג דיגיטלי של כרטיס ביקור פיזי.
זהו דף אינטרנט המכיל את כל המידע החיוני על האדם כגון שם, כתובת דואר אלקטרוני,
שם חברה ואתר. כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לשמש למטרות גיוס, כדי להראות את כישוריך
המקצועיים או לפרסום השירותים שלך. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא ייצוג דיגיטלי של זהותו
המקצועית של אדם. זה יכול להיות חתימת דוא"ל, פרופיל
LinkedIn, או אפילו קורות חיים מקוונים.


למידע נוסף ביקרו באתר ניו דיגיטל ליצירת כרטיס
ביקור דיגיטלי

אולי יעניין אותך

קייטרינג לאירועים
פילאטיס
telaviv
Outscape
UX_EllenboroughPark
Picture12

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח