הדוגמנית העולה אור גרוסמן תוביל את הקמפיין והקטלוג של מעצבת התכשיטים שירי אודיז

בימים אלה משיקה מעצבת התכשיטים, שירי אודיז את מותג תכשיטי היהלומים שלה בארץ בהשקעה של כ-1,000,000 ₪ . המותג מציג קונספט מכירתי שונה מהמקובל בארץ ללא תיווך של אנשי מכירות וחנויות אלא מכירה באמצעות האינטרנט. אודיז מלמדת את הישראלים את מה שהאמריקאים והאירופאים כבר יודעים מזמן – לקנות תכשיטי יהלומים באיכות גבוהה באמצעות האינטרנט, לרגעים היקרים בחיים.



הדוגמנית העולה, אור גרוסמן נבחרה להוביל את קולקציית התכשיטים, היא משדרת עוצמה, חוזק, בטחון, התואמים לאופי התכשיטים, שמביעים סגנון אישי וקובעים את הטאץ' סופי בהופעה. בשלב הראשוני יעלה קמפיין אינטרנט ודיוור ישיר ובשלב השני יערכו פעילות קד"מ ופרסום ממוקד באמצעי המדיה השונים.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים