בימים אלה משיקה מעצבת התכשיטים, שירי אודיז את מותג תכשיטי היהלומים שלה בארץ בהשקעה של כ-1,000,000 ₪ . המותג מציג קונספט מכירתי שונה מהמקובל בארץ ללא תיווך של אנשי מכירות וחנויות אלא מכירה באמצעות האינטרנט. אודיז מלמדת את הישראלים את מה שהאמריקאים והאירופאים כבר יודעים מזמן – לקנות תכשיטי יהלומים באיכות גבוהה באמצעות האינטרנט, לרגעים היקרים בחיים.
הדוגמנית העולה, אור גרוסמן נבחרה להוביל את קולקציית התכשיטים, היא משדרת עוצמה, חוזק, בטחון, התואמים לאופי התכשיטים, שמביעים סגנון אישי וקובעים את הטאץ' סופי בהופעה. בשלב הראשוני יעלה קמפיין אינטרנט ודיוור ישיר ובשלב השני יערכו פעילות קד"מ ופרסום ממוקד באמצעי המדיה השונים.