רשת תכשיטי "אבגד" יוצאת במהלך של מיתוג מחדש וכחלק מהתכנית הוחלט על בחירת פרזנטורית חדשה, הדוגמנית-שחקנית וזמרת גילי סער שנבחרה להוביל את הקמפיין בקונספט צעיר ועדכני שמציגה הרשת, שידרוג תכשיטים ואביזרים בשיטת "עשי זאת בעצמך". עבור הקמפיין תקבל סער 15,000 דולר. הקמפיין בהשקעה כוללת של חצי מיליון ש"ח, יציג את ליין התכשיטים ואביזרי האופנה בעיצוב צעיר, עדכני וסופר מתוחכם. הקמפיין יכלול קטלוג, מודעות בעיתונות ארצית, מקומית, רוסית וערבית, מגזיני נשים, פרסום בנקודות המכירה, דיוור ישיר ויחסי ציבור. אפרים ברקול, מנכ"ל אבגד: "כחלק מתהליך מיתוג מחדש שעוברת הרשת, בימים אלה אנו יוצאים עם קמפיין חדש וצעיר שיציג תחום פעילות עיקרי באבגד – שדרוג תכשיטים ואביזרי אופנה. הפרזנטורית החדשה שנבחרה לייצג את הרשת, גילי סער ידועה בטעמה האופנתי המשובח, מייצגת טרנדיות וחדשנות ועל כן מתאימה לצרכי המיתוג והפרסום בארץ".