חברת hi net המטפלת בתקציב האינטראקטיב של חברת אפסילון (בית השקעות) בחודשים האחרונים, הניבה תוצאה בלתי צופיה ומרשימה: לקוח מוסדי ראה בשבוע שעבר את הדיוור השיווקי של החברה החזיר תגובה עם 30 מיליון שקל.
מ hi net נמסר כי פעילות החברה מתבססת על דיוורים ובאנרים שאמורים לפנות לקהל יעד פוטנצאלי להשקעות של מינימום 350 אלף ₪.
שי בן ארי, מנכ"ל חברת hi net ציין נוכח ההצלחה המרשימה כי hi net הינה בין משרדי האינטראקטיב היחידים שמחויבים לתוצאות הקמפיין.
קבוצת HI-NET נוסדה בשנת 2000 ועוסקת בפיתוח מסחרי באינטרנט של גופים כלכליים וחברות עסקיות. הקבוצה משלבת ייעוץ אסטרטגי, שיווקי, ארגוני ועסקי יחד עם ליווי ביישום מערכי שיווק ומכירות ברשת.