הוגו בוס ומגזין בלייזר חתמו הסכם שת"פ שיווקי לרגל השקת הבושם החדש HUGO Energise

הוגו בוס ומגזין בלייזר חתמו הסכם שת"פ שיווקי לרגל השקת בושם חדש: HUGO Energise.במסגרת השת"פ יצורפו ל- 65,000 גיליונות יום ההולדת של בלייזר באוגוסט, מפות של ת"א עם הקו האדום של הוגו אנרג'ייז המסמן את המקומות החמים בעיר, בצירוף כרטיס "הוגו אנרג'ייז" המעניק הטבות בלעדיות למקומות החמים בעיר.



את מפת הוגו בוס בבלייזר ילווה קמפיין טיזרים שיגובה בסטריפים במגזין ובפרסום באתר של בלייזר באינטרנט בוואלה, נענע, ONE ולילה. הטיזרים באופי הקמפיין ילוו בהסברים לגברים מדוע כדאי לו לקנות את הוגו אנרג'ייז החדש.



נגה וימן, מנהלת השיווק של חטיבת הבישום של דיפלומט, מוסרת כי: "ירחון בלייזר נמצא מתאים מבחינת קהל המטרה של בשמי הוגו בוס והפלטפורמה מאפשרת חשיפה הוליסטית בכמה רבדים: מפת העיר, כרטיס הטבות, סטריפים וטיזרים באינטרנט. קהל היעד של בלייזר מתאים לקונספט של הוגו בוס שמתאר גבר חצוף, נועז, אורבני ובולט בשטח…בהשארת הקו האדום שבבקבוק הבושם, שהינו הקו האדום החוצה את העיר… "


אולי יעניין אותך

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
h2
מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים