רשת מכוני הכושר "הולמס פלייס" תשיק בימים הקרובים מגזין לייף סטייל ייעודי, בתפוצה רחבה של 300,000 קוראים אשר יקבלו את המגזין עד הדלת. המהלך האסטרטגי נאמד בעלות של למעלה מ- 1 מיליון ש"ח.
המגזין המדובר הוא מגזין "דה פלייס" הוותיק והמצליח של "הולמס פלייס" (נקרא ע"י 60% ממתאמני המועדונים) אשר יחולק לבתים בגרסתו החדשה.
המגזין החדש כולל ומאגד את כל הנושאים החמים והחשובים בעולם הלייף סטייל : כתבות בנושאי בריאות, תזונה, פעילות גופנית, זאת לצד מידע על המועדון הקרוב, פעילויות ואירועים וכתבות על הצוות והמתאמנים.
כחלק מאסטראטגיית החלוקה התאימה "הולמס פלייס" את המגזין לכל מועדון בנפרד ויצרה למעשה "דה-פלייס" מקומי לכל מועדון.
את ה"דה-פלייס" המקומי תחלק הרשת בסביבתו הקרובה של כל מועדון, על מנת שתושבי האיזור יוכלו להכיר את עולם התוכן הכולל שמציעה הרשת, על כל התכנים המשלימים – חיים טובים במרחק הליכה.
ניב הראל, סמנכ"ל השיווק של רשת "הולמס פלייס" העולמית: "יצאנו במהלך אסטרטגי חדשני מתוך מטרה לשלב בין מגוון הפעילויות והשירותים הרחב שיש למועדוני הולמס פלייס להציע, לבין המסרים השונים שאנו מבקשים להעביר לקהל הרחב. פיתחנו מדיה עצמאית, מקומית אשר מהווה מענה ליעד השיווקי, וממצב את "הולמס פלייס" כמדורת השבט המקומית לאנשים המעוניינים לשפר את איכות חייהם".