איגוד
השיווק הישראלי מכריז על הזוכים בפרס החדשנות לרבעון הראשון לשנת 2022: בית החולים
אסותא וחברת מימון ישיר
על פי נימוקי
השופטים נבחרה אסותא עבור השקת תור למרכז המומחים – עד 3 ימים:
הביקוש לייעוץ רפואי של רופאים
מומחים, בעיקר בתחומים מבוקשים כמו כירורגיה, אורולוגיה, אורתופדיה, אף אוזן גרון
ועוד הוא גבוה מאוד, ומנגד, מצב שבו התורים לבדיקות במערכת הבריאות ארוכה מאוד ולכן
הציבור הרחב לעיתים נאלץ לחכות זמן רב עד לקבלת ייעוץ מרופא מומחה. על רקע זה
לראשונה בישראל, השיקה אסותא מהלך המאפשר למטופלים ולקהל הרחב לזמן תור ישירות
לרופאים מומחים בפריסה ארצית עד שלושה ימים בלבד. באסותא יצרו ממשק דיגיטלי חדשני,
נוח וקל לתפעול המאפשר לבחור בפשטות את הרופא המומחה, תוך תמיכה של מוקד ייעודי
המסייע במענה לכל שאלה. המטופלים יכולים לראות את
המידע באזור האישי שלהם באתר אסותא, כולל סיכום הפגישה אצל הרופא, ובמקביל,
לרופאים המטפלים נבנתה אפליקציה ייעודית המאפשרת להם לקבל את הנתונים אודות הפונים
ומספר התורים שהוזמנו.
התוצאות של המהלך לא אחרו לבוא. כמות
הפניות של המטופלים עלתה מעל המצופה, על אף שבמהלך ההשקה חל חג הפסח. רופאים רבים
שלא היו בהסדר מרכז המומחים ביקשו להצטרף, כמות החיפושים בגוגל של "מרכז
המומחים" ו"ייעוץ רפואי" בתקופת ההשקה עלתה בצורה דרמטית ובעקבות
הביקוש הרב אסותא הרחיבה את היצע הרופאים של מרכז המומחים בפריסה ארצית כדי לעמוד
בעומסים שייצר המהלך.יצוין
כי השקה זו לוותה בקמפיין בכיכובו של אבי נוסבאום מהסטנדאפיסטים המובילים בישראל.
מימון ישיר זכתה עבור השקת הלוואה
לרכישת רכב מאדם פרטי:
אחד הכלים החשובים של אנשי שיווק הוא
לזהות הזדמנות ולפעול. שוק הרכבים החדשים בישראל, כמו גם במדינות נוספות בעולם,
נמצא בתקופה האחרונה בטלטלה. מדובר בשילוב בין כמה גורמים, ובראשם המשך התפרצות
הקורונה, התייקרות מחירי השינוע ומשבר השבבים הגלובלי שגרם להשבתת קווי ייצור של
רכבים. המשמעות היא מחסור במלאים וירידה של עשרות אחוזים באספקת רכבים חדשים
לישראל, מה שכמובן מוביל לעיכובים ואיחורים בקבלת המכונית החדשה. אל הוואקום שנוצר
נכנס שוק רכבי יד שנייה שפורח מאז הקורונה. אלא שבמקביל לפריחה של שוק רכבי יד
שנייה, זירת ההלוואה לרכישת רכב מאדם פרטי נותרה מסורבלת עבור הצרכן. במימון ישיר
הבינו שמי שייכנס לזירה וייתן הלוואה מהירה במינימום בירוקרטיה יוכל לסייע לצרכן
ולתפוס את ההובלה.
במימון ישיר יצאו במהלך של שירות
ייחודי לקבלת הלוואה לרכישת רכב מאדם פרטי באופן מקוון ומהיר, ללא עיכובים
ובירוקרטיה. ההלוואה מאושרת עקרונית עד שעה, והכסף מועבר לחשבון תוך 24 שעות. כך
יכול הלקוח לרכוש במהירות רכב יד שנייה ללא חשש מאובדן העסקה בשל סחבת ועיכובים.
בזכות החדשנות שלה, מימון ישיר סיפקה פתרון דיגיטלי לכאבים הקיימים בשוק ההלוואות
והעברה מהירה של הכסף לחשבון תוך 24 שעות בלבד.
הקמפיין הטלוויזיוני לווה בפעילות ענפה
ברשתות החברתיות, כולל יציאה לצרכנים אמיתיים הנמצאים בתהליך חיפוש רכב יד שניה.
במישור הפנים ארגוני, החברה גייסה גם את העובדים למהלך – על רכבי העובדים נתלו
שלטי מכירה ברוח הקמפיין והתמונות שותפו ברשתות החברתיות.
תוצאות הקמפיין (הנתונים מתייחסים
לתום רבעון 1 של 2022): עלייה של 52% במספר ההצעות לעומת 2021, צמיחה של 64% במספר
ההלוואות שאושרו לעומת 2021 וכן עלייה של 11% בפניות של הלקוחות למימון ישיר
בנושא. הקמפיין יצר הכפלה במודעות למוצר הלוואה לרכישת רכב מאדם פרטי.