הזוכים ב"פרס החדשנות" לרבעון השני לשנת 2024

איגוד השיווק הישראלי הכריז היום על הזוכים ב"פרס החדשנות"  לרבעון השני לשנת 2024:

ביה"ח בילינסון

מכבי שירותי בריאות

סיקורה מוצרים מהטבע

אחד המנועים לקידום המשק הישראלי, הן חברות שמשקיעות מאמצים ומשאבים רבים בפיתוח מוצרים ושירותים חדשניים. איגוד השיווק מצא לנכון להעלות על נס את ההשקות המוצלחות במשק ולציין לשבח אותן ואת החברה שמאחוריהן. ועדת החדשנות של האיגוד, בוחרת מדי רבעון את ההשקות המוצלחות במשק, ומעניקה לחברות הזוכות את "פרס החדשנות"

"בילינסון NEXT" – מביא חדשנות רפואית לכל בית בישראל:

ב 7.10 מערכת הבריאות בישראל ניצבה בפני אחד האתגרים מהגדולים שידעה ושעמו כולנו עדיין מתמודדים. עם פרוץ המלחמה, מאות אלפי אזרחים נותקו ממקומות מגוריהם בצפן ובדרום ונאלצו להתפנות לאזורי מגורים חדשים בתנאים מגבילים למשך תקופה ארוכה מאוד. בית החולים בילינסון, אחד מבתי החולים הגדולים, המרכזיים והמובילים בישראל, העניק בעת הזו מענה חירום לאלפי חיילים פצועים, לצד גיוס מאות אנשי צוות וקיום פעילות רפואית שגרתית למטופלים. אך המלחמה חייבה את בילינסון לחשוב מחדש, עם הבנה שהצרכים של המטופלים השתנו והיכולת שלהם להגיע לבית החולים ולקבל טיפולים הפכה למוגבלת  ולעיתים לבלתי אפשרית. לכן, בילינסון השיקה את בילינסון NEXT – מערך שלם של שירותי רפואה וירטואליים מהמומחים של בילינסון למטופלים מכל מקום בארץ, בכל זמן ובכל תחום:

הורחבו השירותים לכלל מחלקות בית החולים, הוקצו  זמני תורים  וירטואליים ייעודיים  עבור כל המחלקות והוסבו שירותים טיפוליים לוירטואליים, כך שבשיחת טלפון או וידאו המטופל מקבל עפ"י הצורך:

  • אבחנה – המומחים עושים אינטגרציה על בסיס מאגרי מידע של בדיקות, צילומים, היסטוריה רפואית ובדיקת אונליין
  • פענוח – על בסיס ניתוח רפואי ושליפת מידע ממערכות מידע שונות חלקן מבוססות AI
  • החלטה רפואית על טיפול
  • מעקב
  • השירותים הוירטואליים מיועדים לחברי כל קופות החולים  ללא צורך בהגעה פיזית לבית החולים

 

מוקד "מכבי לנפש" – פוגש את הישראלים ברגע הנכון, מוקד חדשני לצד כלים אופרטיביים ליום וללילה:

מכבי שירותי בריאות היא קופת החולים השנייה בגודלה בישראל ושמה לעצמה למטרה לתת מענה רחב שרואה מעבר לפרפסקטיבה הקלאסית. מיד עם פרוץ המלחמה, מכבי הבינו את גודל השעה והמענה הנדרש מהם, מעבר לשירותי הבריאות הקלאסיים. הצורך במענה נפשי שכזה הורגש במיוחד בתקופה של ימי הזכרון המורכבים בשנת 2023 ועל כן הושק השירות הייעודי של מוקד "מכבי לנפש":

 

 

 

שירות מיוחד וחדשני שנועד לתת תמיכה מקיפה בבריאות הנפש במטרה להקל על הקושי הנפשי בעקבות אירועי ה7- באוקטובר והשלכותיהם. המוקד הושק מתוך ההבנה שעכשיו יותר מתמיד, הגיע הזמן לשים דגש על בריאות הנפש ולהנגיש אותה, על אחת כמה וכמה סביב ימי הזיכרון, שמגבירים את הקשיים הנפשיים והרגשות הקשים. מתוך הכרה בכך שהקשיים הנפשיים אינם פוגשים אותנו בשעות מסוימות בלבד אלא יכולים להשפיע עלינו בכל עת – יום או לילה.

מוקד "מכבי לנפש" מספק תמיכה מקיפה בכל עת שיש בכך צורך. שירות המציע סיוע טלפוני של עובדות ועובדים סוציאליים מוסמכים, בטווח שעות פעילות הרחב בהרבה מהמקובל – משעות הבוקר המוקדמות ועד השעה 23:00 בכל יום. על ידי הרחבת זמינות התמיכה, מכבי הבטיחה שלמבוטחיה תהיה גישה לטיפול שהם צריכים. כדי לוודא שהמבוטחים מכירים ומגיעים לשירות החדשני, יצאה "מכבי" בפעילות שיווקית נרחבת ומותאמת לשעות היום והלילה, עם מסרים לפי קהלי יעד, משפיענים, יחסי ציבור ועוד.

סיקורה מוצרים מהטבע: ניקוי מזהמים מגופי מים (חברות התפלה, נמלים, בריכות דגים ועוד) באמצעות אצות-ים לשמירה על הים:

הגידול באוכלוסייה, שינויי האקלים והעלייה בדרישה גלובלית למים נקיים, הם קרקע פורייה לגידול בתעשיית ההתפלה והטיפול במים. הטיפול במים מלוחים דורש טכנולוגיות חדשות ויעילות לסילוק מזהמים שנוצרים תוך כדי התהליך. הטיפול במים מלוחים מהווה פתרון מסחרי גם לניקוי נמלים, הנדרשים בעמידה בתנאי תקן מחמירים לסילוק מתכות כבדות, וכן לטיפול בתעשייה מגוונת המייצרת תמלחות, אשר אין כיום דרך יעילה וכלכלית לנקות אותם מכמה גורמים מזהמים בו זמנית.

כמענה לכך, פיתחה סיקורה טכנולוגיה החדשנית של פתרון לזיהום מים מלוחים. הטכנולוגיה הייחודית מציעה פתרון חדשני להתמודדות עם זיהום מים מלוחים במתקני התפלה ונמלים באמצעות הקמת חוות אצות-ים על היבשה, אשר תהווה "חגורה ירוקה". פתרון זה מאפשר סילוק חנקות, מתכות כבדות וזרחן במתקני התפלה ובנמלים, ובכך תורם לשיפור איכות המים, לצמצום הזיהום הימי ולעמידה בתנאים הרגולטוריים, הן בישראל והן בזירה הבינלאומית.

באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת שלה, סיקורה נותנת מענה לאתגרים סביבתיים עכשוויים. החברה לא רק מצמצמת את ההשפעה הסביבתית של מזהמים, אלא גם מציבה את עצמה בחזית הטכנולוגיה הסביבתית ומאפשרת לה להציע פתרונות כלכליים בני-קיימא. כך, סיקורה מסייעת לתעשיות המזהמות להפחית עלויות טיפול במזהמים ולעמוד בדרישות רגולטוריות מחמירות, תוך יצירת ערך כלכלי משמעותי ומציעה חזון לעתיד שבו תהליכים מזהמים הופכים למועילים ומניבים, ובכך תורמת לעולם ירוק ובר-קיימא יותר.

את המהלך כולו ליוותה סיקורה בשת"פ אסטרטגי עם גופים ממשלתיים ובין לאומיים, תוך כדי הוצאת יחסי ציבור נרחבת לצד קמפיין דיגיטל ממוקד לקהלי יעד מקצועיים.

 

מאיגוד השיווק הישראלי נמסר: "שלושת המהלכים שזכו בתואר ההשקה המנצחת, כל אחד במקומו המכובד –  הוכיחו כיצד השקה מוצלחת וחכמה מייצרת שיח והשראה בתחום. המהלכים נבחרו בשנה המורכבת גם על רקע יכולתם לעורר שינוי או השפעה חיובית על החברה הישרלאית וביצעו זאת מבלי להתפשר על עקרונות שיווקיים מדויקים ומקצועיים".

אולי יעניין אותך

 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח
רילוקיישין
מים
פשטידה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח