קמפיין השנה והקמפיינים הזוכים בענף יחסי הציבור והדוברות יוכרזו ביום שישי הקרוב באירוע השנתי "האריה השואג 2007" של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות בקאמרי בתל- אביב. לאירוע צפויים להגיע מאות אנשי יחסי ציבור, מפרסמים, עיתונאים ומנכ"לים של חברות מובילות במשק בישראל.
באירוע יוענקו גם אות "מנכ"ל השנה 2007" למנכ"ל סלקום, עמוס שפירא וכן אות "יקיר האיגוד" לאיש יחסי הציבור הוותיק, מרדכי שיפמן. לתחרות הקמפיינים המצטיינים הוגשו עבודות של משרדי יחסי ציבור, גופים ממשלתיים וציבוריים, יועצי תקשורת ודוברים. בוועדת השופטים, בראשותה של ד"ר לאה מנדלזיס, ראש מסלול תקשורת שיווקית בבית הספר לתקשורת מכללת ספיר, חברים בכירי המפרסמים, הפרסומאים, האקדמיה והתקשורת.דוד גולן, הינו מתאם וועדת השופטים. במסגרת התחרות יוענקו פרסים גם לעבודות סטודנטים שיקראו "גור אריה".
סילביה בית הלחמי, יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות: " האירוע הוא שיאה של תחרות ה'אריה השואג' אותה מקיים האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, שמטרתה לעודד ולהביא לידי ביטוי ערכי המצוינות והמובילות של ענף יחסי הציבור והדוברות שבעולם השיווק המודרני. בתחרות המתקיימת זו השנה הרביעית נבחרים הקמפיינים המובילים של השנה בתחום יחסי הציבור בהתאם למתכונת הנהוגה במדינות רבות בעולם ובאיגוד הבינלאומי ליחסי ציבור."IPRA.
בין נותני החסויות לאירוע: קבוצת יפעת, רני רהב יחסי ציבור, ישראכרט – כרטיסי אשראי,
קו-אופ ישראל, קבוצת שטראוס,ארטא הפקות כנסים, הוצאת ספרים 'עם עובד', פרחי R,
הילייט תקשורת שיווקית בע"מ, גולדפרב פתרונות תקשורת, יקב רימון גולן, סימול, סקנדס, דפוס גרפילי, מאפיית אנג'ל ופורטל השיווק Allmarketing . בראש הוועדה המארגנת של האירוע עומד עירן גולדפרב, חבר הנהלת האיגוד.