המי"ל – המרכז הישראלי לניהול, הפועל
לקידום תחום השירות וחווית הלקוח בשוק הישראלי הכריז על פתיחת ההרשמה לתחרות מצוינות
בשירות וחווית הלקוח לשנת 2022, שמטרתה קידום והעצמת המודעות לשירות מצטיין בישראל
והוקרת חברות וארגונים שביצעו מהלכי שיפור יוצאים מן הכלל בתחום זה. מידי שנה
ארגונים מובילים במשק הישראלי שהנהיגו מהלכים לשיפור מערך השירות וחווית הלקוח שלהם
מגישים את מועמדותם לזכייה בקטגוריות השונות. התחרות מתקיימת זו השנה ה-19 ברציפות
והינה תחרות השירות וחווית הלקוח המובילה בישראל.
בעידן בו הכוח עבר לידיים של הצרכנים, אשר
בוחרים עם איזה מותגים לתקשר ולקבל שירות, תחום השירות וחווית הלקוח הולך ומתפתח
בקצב מהיר. התחרות על כל לקוח גדלה, וארגונים משקיעים מאמצים רבים בהענקת חוויה
יעילה, מתקדמת וחדשנית עבור לקוחותיהם. גם במהלך השנה החולפת נעשו מהלכים משמעותיים
לשיפור חווית השירות בקרב ארגונים, זאת במטרה לחזק את מערכת היחסים עם הלקוחות. עם
השקת תחרות מצוינות בשירות לשנת 2022, ארגונים אשר הובילו מהלך משמעותי לשיפור
השירות וחווית הלקוח במהלך חמש השנים האחרונות רשאים להגיש את מועמדותם לזכייה בקטגוריה
הרלוונטית להם.
הארגונים השונים יתחרו השנה במספר
קטגוריות: השירות כשותף אסטרטגי, שירות בעולם טכנולוגי ודיגיטלי, פרסונליזציה
ובניית מסעות לקוח מותאמים, פשטות בשירות, השירות במגזר הציבורי ועוד. מבין
הארגונים שזכו להוקרה בשנים הקודמות ניתן למצוא את קבוצת ישראכרט, הראל ביטוח
ופיננסים, DHL
Express
ישראל, עיריית שדרות, שירות התעסוקה הישראלי, בנק הפועלים, אלקטרה מוצרי צריכה, MAX, מכבי שירותי בריאות, מגדל חברה לביטוח,
קבוצת שלמה, עיריית ירושלים, קופת חולים מאוחדת, משרד התחבורה, תדהר ועוד.
המהלכים
המוגשים לתחרות יכולים להיות מהלכים רחבים עם השפעה אסטרטגית על הארגון לצד מהלכים
נקודתיים המשפרים את השירות וחווית הלקוח באחת מנקודות הממשק מול הלקוחות. ההרשמה
צפויה להסגר בארבעה באפריל ולאחריה תפורסם רשימת הארגונים המתחרים בכל קטגוריה
ויערכו שני סבבי שיפוט על ידי צוות שופטים מומחים בתחום השירות וחווית הלקוח בניהם
מנכ"לים, סמנכ"לים, נושאי משרה בכירה, אנשי יעוץ ומחקר ואנשי אקדמיה.
טקס הכרזת הזוכים בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח יתקיים במהלך יולי 2022 בכנס
השירות השנתי של המי"ל.
זיו
מנדל, יו"ר המרכז הישראלי לניהול, אמר: "היום יותר מתמיד, הכוח נמצא אצל
הצרכנים והתחרות על כל צרכן הולכת וגדלה. חברה שאינה מסוגלת לספק חווית שירות ברמה
גבוהה ללקוחותיה, נדמה שאינה מסוגלת להמשיך ולהישאר במרוץ. תחרות מצוינות בשירות
השנתית של המי"ל מהווה הזדמנות להציב את תחום השירות בקדמת הבמה, תוך הוקרת
הארגונים שפועלים ללא הרף על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיהם. מדי שנה
התחרות מפגישה אותנו עם מהלכים המציגים פתרונות יצירתיים, חשיבה מחוץ לקופסה
ושינויים פורצי דרך, ואני סקרן לגלות מה הם המהלכים שיתחרו על התואר הנחשק בקטגוריות
השונות בתחרות הקרובה".
אודות המרכז הישראלי לניהול ( המי"ל
)
המי"ל (מבית מטריקס) מוביל
את תרבות הניהול בישראל, ע"י שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים
מהשטח למנהלים. הוא מהווה מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים
בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים. המרכז מאפשר צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית
במגוון תחומי התמחות ובפורמטים שונים, כולל קורסים התפורים לצרכי הארגון: ניהול
בכיר, מיומנויות ניהול, משאבי אנוש והדרכה, פיננסים, , , שירות ומכירות,
פרויקטים,. בנוסף, המי"ל יוזם ומפיק שתי תחרויות – הראשונה היא תחרות מצוינות
בשירות וחווית לקוח, והשניה היא תחרות ה- Effie Awards.
למידע ופרטים נוספים אודות
המי"ל לחצו כאן.
למידע ופרטים נוספים אודות תחרות
מצוינות בשירות וחווית לקוח לחצו כאן.