המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח), מלכ"ר שפועל לקידום החינוך בישראל, מרכז בורדה והמרכז לחקר חברת המידע, יקיימו בחודש יוני את הכנס השנתי לדפוס, אינטרנט וקהילה. הכנס, שכותרתו "מה נלכד ברשת הקהילתית? קהילה כמודל עסקי לתוכן ברשת", יתקיים ב– 25 וב – 26 ביוני 2007. יומו הראשון של הכנס יתקיים במלון דן בתל אביב ויומו השני יתקיים בבית מטח (רחוב קלאוזנר 16 רמת אביב). הכנס מיועד ליצרני תוכן באינטרנט,יזמים, אנשי כלכלה ואנשי אקדמיה.
הכנס ידון בהיבטים כלכליים הנובעים מהתנהלותן של קהילות מקוונות: קהילות המבוססות על תחומי עניין משותפים, קהילות הדוברות שפה מעוטת משתמשים, וקהילות המתפתחות סביב עולם הספרים והעיתונים.
ביומו הראשון של הכנס ישתתפו מומחים מהארץ ומהעולם, ביניהם: העיתונאי הותיק דן גילמור – מנכ"ל The Center for citizen media, פרופ' שיזף רפאלי – יו"ר המרכז לחקר המידע באוניברסיטת חיפה, לי דירקס (Lee Dirks)- מנהל קהילות ידע במיקרוסופט העולמית, פרופ' ג'ונתן אהרונסון מ– USC Annenberg Center, סטפני טשרני ממרכז בורדה אינטרנשיונל, פרופ' קרוליין הייטורנוויט מאוניברסיטת אילנוי, דב אלפון – העורך הראשי של הוצאת "כנרת-זמורה ביתן- דביר" ומחלוצי האינטרנט בישראל, ד"ר טל ז'רסקי מהפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה, ד"ר קרין ברזילי – נהון מבית הספר למידע באוניברסיטת וושינגטון ועוד.
יומו השני של הכנס שיתקיים בבית מטח יעסוק בניתוח פרויקטים מבוססי קהילות עניין.
הפרויקט הראשון שיעסקו בו במסגרת הכנס הוא Burdastyle.com – Sewing 2.0. את הפרויקט תציג סטפני טשרני ממרכז בורדה אינטרנשיונל ויתקיים דיון על הנושא. הפרויקט השני שיוצג הוא אתר Scoop – חדשות הגולשים של ישראל. את האתר תציג רונית סלע – סמנכ"ל Scoop, ולאחר מכן יתקיים דיון בהנחיית ד"ר צבי רייך מהמחלקה לתקשורת באוניברסיטת בן גוריון.