היומן – זירת ארועים חדשה ועדכנית

אתר היומן, שהושק לפני מספר שבועות, הינו זירת ארועים חדשה המאגדת בתוכה את כל הארועים המקצועיים והעסקיים החשובים במקום אחד. המאגר מכיל מידע מפורט על כנסים ,תערוכות, קורסים, השתלמויות , ימי עיון, וסדנאות. האתר מעודכן על בסיס שוטף בחלוקה על פי 60 תחומי ענין.



בין תחומי הענין שמופיעים באתר : מסחר וקמעונאות,השקעות, שוק ההון הייטק ואינטרנט, יעוץ עסקי ואירגוני, ניהול, שווק ופרסום, פיננסים, משפטים, בריאות ותזונה, חינוך, תעשייה, אדריכלות ועיצוב, יזמות, תיירות, נדל"ן, איכות הסביבה, ועוד. בכל אחד מהתחומים ניתן לאתר את הארועים המובילים.



יחודו של האתר הוא בהתאמה האישית של המידע לתחומי הענין של כל גולש. לאחר שהגולש מגדיר את התחומים בהם הוא מעונין יפתח עבורו דף אישי שבו יופיעו כל הארועים הנוגעים לנושאים אלו וכך לא "יוצף" במידע מיותר ומסרבל. במידה והגולש נותן הסכמתו, נשלח אליו אחת לשבועיים עדכון על ארועים חדשים בתחומי הענין שלו בלבד. בנוסף ישנה אפשרות לקבלת המידע וסינכרונו ישירות לאוטלוק האישי של כל משתמש.



מעבר לקהל הגולשים, אתר היומן הוא כלי עזר למי שמתכנן ארוע עסקי או מקצועי ומאפשר לו לפרסם ולשווק את האירוע לקהל יעודי ממוקד ורלבנטי, לעמוד עמו בקשר ישיר ושוטף ואף לבדוק אם יש ארועים דומים שמתרחשים במועד סמוך.



אסף הדר, שותף ומנהל המיזם: "היומן מביא עימו בשורה חדש, חווית משתמש יחודית בו לכל גולש נגישות און ליין לכלי עזר שימושי. הרבה תודות לשותפים הטכנולגים שלנו, חברת אוריון, שבעזרתם אנו מצליחים באמצעות העיצוב והממשק הקיים לתת מענה לשני אתגרים מורכבים: השיווקי והאינפורמטיבי. אנו מספקים לגולש את כל המידע על הארועים בצורה איכותית והגיוניות עוד לפני שאותו גולש נרשם והגדיר לעצמו חשבון ביומן".



"חשוב לנו מאוד להתאים את זירת הארועים עם הקריטריונים של גוגל. מערכת ניהול התוכן של היומן הוקמה ומנוהלת לפי צורך זה. כבר היום, מספר שבועות לאחר השקת האתר, גוגל קורא את כל התכנים המוצגים ביומן ומציג אותם במקומות גבוהים לפי מילות החיפוש הרלוונטיות לתוכן הארוע. הפידבק שאנחנו מקבלים בנושא זה משותפים עסקיים שלנו הוא גבוה מאוד. דף הארוע הינו יחודי ומאפשר למפרסם הארוע לשתול כל פיצ'ר מקדם כגון : אייקונים, טקסט לינק, סרטונים, קבצי מצגות ועוד. אנחנו לא מתיימרים להיות הזירה הגדולה ביותר אלא האיכותית והממקודת ביותר עבור קהל הגולשים והמשתמשים שלנו. כיום יש לנו כבר 20,000 משתמשים רשומים ואנו עובדים במלוא המרץ על הגדלת מספר זה", הוסיף הדר.


לכניסה לאתר היומן ושימושו : https://www.hayoman.co.il



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה