היחידה ללימודי המשך של הטכניון מעלה קמפיין אינטרנטי למגמת מקצועות העיצוב

היחידה ללימודי המשך של הטכניון, מעלה קמפיין למגמת מקצועות העיצוב המורחבת אותה היא משיקה בשנת הלימודים האקדמית הקרובה. הקמפיין יעלה באינטרנט (באתרים Ynet וואלה), באמצעות משרד האינטראקטיב B- way,למשך שבועיים, ויפנה לקהל הגולשים הרחב.



לדברי לימור פרומר ליבנה, מנהלת השיווק של היחידה ללימודי המשך בטכניון, "במסגרת הלימודים במגמה, אנחנו פונים לשני קהלי יעד מרכזיים: הקהל המקצועי והקהל הרחב. לקהל המקצועי פנינו לפני כחודשיים בקמפיין נרחב בעיתונות המקצועית, ולקהל הרחב אנחנו פונים כעת, ומאמינים שהמדיה האינטרנטית היא המתאימה ביותר עבורנו מכיוון שאנו מציעים קורסים בפריסה ארצית הן בקמפוס בתל אביב והן בטכניון בחיפה. אנו מתכוונים לעלות בקמפיינים אינטרנטיים נוספים במהלך השנה".


אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים