חברת דיפלומט, משווקת קטשופ היינץ, מותג הקטשופ הנמכר ביותר בעולם, יוצאת במהלך מיתוג חדש בהמשך למגמה העולמית ומשנה את כל תוויות ואריזות הקטשופ בישראל עם הסיסמא החדשה "צומח. לא מיוצר…". זאת במטרה ולהדגיש את רכיביו הטבעיים של קטשופ היינץ המבוססים על טהרת העגבניות הטריות הגדלות לאור השמש.
היינץ משתמשת בטכנולוגיית קילוף עגבניות ע"י אדים על מנת שלא לפגוע באיכותה ובערכיה התזונתיים של העגבנייה. על אף שקילוף באדים יקר יותר משימוש באמצעיים כימיים, אשר בהם משתמשות חברות רבות, היינץ מחויבת לשמירה על איכות הסביבה ולאיכות מוצריה ולכן אינה משתמשת בכימיקלים שמוזילים את תהליך הקילוף.
היינץ היא הקניינית הגדולה ביותר בעולם של עגבניות, מעל 2 מיליון טון בשנה. בקבוק קטשופ ממוצע מכיל 12 עגבניות.
המראה החדש ייושם על כל בקבוק קטשופ היינץ בישראל, מהלך המשתלב בשורה של פעילויות שיווקיות הפונות לקהל היעד של הילדים.
לאחרונה הודיעה החברה של שת"פ עם אתר TIPO בפעילות וירטואלית ייחודית שהופכת את בקבוק הקטשופ לכלי משחק במגוון משחקי מחשב ביתיים. חברת CamSpace שפיתחה את הטכנולוגיה הייחודית החדשה בחרה בפעילות עם היינץ כפלטפורמה הראשונה להשקת הטכנולוגיה בארץ.
לדברי דלית רוזן, מנהל מותג היינץ ישראל "המהלך נועד לבדל את היינץ בשוק הקטשופ כמותג פרמיום המעניק ערך מוסף לצרכנים, על ידי הדגשת העובדה כי הינו מיוצר מרכיבים טבעיים, בתהליך ייצור טבעי, ומעגבניות טריות הגדלות לאור השמש".
השקעה במהלך מוערכת במעל מיליון ₪