על פי נתוני מחלקת המחקר של Alljobs.co.il, האתר הגדול בתחומו בישראל והיחיד המרכז את כל משרות הדרושים המתפרסמות במשק הישראלי, עולה כי המקור הגדול ביותר לפרסום מודעות דרושים הוא באתרי אינטרנט, הנחלקים לאתרי לוחות, אתרי חברות השמה ואתרי החברות עצמן. מניתוח השוואתי בין חודשים דצמבר 2008 וינואר 2009 עולה כי האינטרנט "שולט" במודעות הדרושים הן בחודש דצמבר ובצורה מובהקת אף יותר בחודש ינואר.
על פי הנתונים מסך מודעות הדרושים שפורסמו בדצמבר 2008 עולה כי 85.6% מהן פורסמו באינטרנט (22,356 משרות), לעומת 20,763 משרות שפורסמו באינטרנט בינואר 2009, שמהווים 87.8% מתוך סך המודעות שפורסמו במדיה באותו חודש.
לדברי רויטל הנדלר, מנכ"ל AllJobs.co.il, מעבר לפופולאריות של האינטרנט, שירותים מקוונים הופכים ליותר יעילים ומשתלמים בכל התחומים, וכך גם בתחום חיפוש העבודה. עבור המעסיקים מדובר בשירות יעיל וחסכוני, במיוחד בתקופה זו. אין זו הפתעה שמעסיקים מעדיפים לפרסום מודעות דרושים באינטרנט, הכלים אותם מציעים ב- AllJobs לדוגמא, כוללים מערכות מיון קורות חיים וממשקי ניהול וגיוס נוחים ואינטואיטיביים. בעצם, מסכמת הנדלר, על ידי פרסום מודעת דרושים באינטרנט, כל מהלך גיוס העובדים נמצא במרחק של לחיצת עכבר אחת.
Alljobs ו- Allmarketing מביאים את המשרות החמות ביותר בתחום השיווק.
כנסו- https://www.alljobs.co.il/Partners/602/דרושים_בשיווק.html