הכח ממשיך לעבור לצרכנים: שירות חדש להשוואת מחירים בנקודת המכירה באמצעות הטלפון

EasyCall (www.easycall.co.il), המפעילה מוקד מידע ושירות לאזרח, משיקה שירות חדש שיאפשר לבצע השוואות מחירים של מוצרים שונים באמצעות המוקד הטלפוני בכל שעה וללא תשלום. השירות החדש, שהוא הראשון מסוגו בישראל, מושק בימים אלה בשיתוף עם אתר השוואות המחירים באינטרנט Bazman (www.bazman.co.il).



השירות מצטרף לשירותי מידע נוספים שמציעה EasyCall הכוללים איתור אנשי מקצוע איכותיים במגוון של עשרות סיווגי מקצוע שונים וכן שירות השוואת מחירי ביטוח רכב לאיתור המחיר הזול ביותר מבין מאות סוכנויות ביטוח.



השירות החדש מאפשר להתקשר למוקד הטלפוני של חברת EasyCall (כוכבית 5106) מכל טלפון בעלות שיחת בזק רגילה וכן דרך מערכת אינטראקטיבית באמצעות אתר האינטרנט ולהשוות מחירים של מגוון מוצרי צריכה – ממוצרי חשמל ואלקטרוניקה, מצלמות, ריהוט לבית ועוד – בכל זמן וללא תשלום.



נועם נחמני, מנכ"ל חברת OneCall, המפעילה את שירות EasyCall, מסר כי "שירותי השוואת המחירים באינטרנט זוכים אמנם להצלחה גבוהה אולם הבעיה היא שלרובנו אין נגישות למידע באינטרנט מכל מקום – דווקא כאשר מידע זה הוא חיוני מאוד במהלך קניית מוצר זה או אחר. השירות החדש נותן לכך מענה באמצעות יצירת קשר טלפוני עם אנשי המוקד שלנו בכל זמן ומכל מקום וכך לקבל במהירות את המידע שיאפשר לקבל את ההחלטה הטובה ביותר."



לדבריו, מהלך זה, בשיתוף עם אתר האינטרנט Bazman, הוא צעד נוסף בחזון של EasyCall להיות מוקד המידע והשרות לאזרח ולשיפור איכות הצריכה של הציבור בישראל באמצעות יצירת זירת פעילות צרכנית משותפת המקשרת בין הציבור לבין נותני השירות האיכותיים ביותר בשוק.



נחמני הוסיף כי "כמויות המידע האדירות שכולנו נחשפים מדי יום, מקשה מאוד להפיק את הידע האיכותי שיאפשר לנו לקבל החלטות יומיומיות טובות יותר. שירות השוואת המחירים שאנו משיקים, כמו גם שירותים עתידיים שאנו עומדים להציע, הם חלק מהיעד שהצבנו לעצמנו ולספק לאזרח מוקד אחד הכולל קשת רחבה של שירותי מידע איכותיים בצורה אינטראקטיבית בכל שעה ומכל מקום."



חברת EasyCall השיקה לאחרונה שירות טלפוני ואינטראקטיבי המאתר עבור הלקוח במהירות ויעילות את איש המקצוע האיכותי ביותר הקרוב אליו בעשרות סיווגי מקצוע שונים. השירות החדש, המופעל על-ידי מערך נציגי שירות מיומנים הזמינים ללקוח, מוצע באמצעות שיחת טלפון או דואר אלקטרוני הנענה מייד – וכל זאת 24 שעות ביממה וללא תשלום. אנשי המקצוע הרשומים במאגר המידע של החברה נבחרו רק לאחר שעברו תהליך סינון קפדני שכלל סקרי שביעות רצון לקוחות על פי מדדים שונים כגון אמינות, דיוק בזמנים, מחיר הגון ומקצועיות. כמו כן, אנשי המקצוע מחויבים לחתום על אמנת שירות בה הם מצהירים כי יעמדו בסטנדרטים גבוהים של אמינות, הגינות ומקצועיות ללקוח.

אולי יעניין אותך

 למורים
 בגג
12553Pica3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח