חברת זנלכל , שהינה בעלת המותגים "יכין" ו"פרי מבורך" המובילים בתחום בשוק הישראלי , מציגה ברבעון ה-3 בשנת 2009 הכנסות שהסתכמו בכ-48.1 מיליון ש"ח – גידול של כ-6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
ההכנסות ב-9 החודשים הראשונים של שנת 2009 הסתכמו בכ-118.9 מיליון ש"ח – לעומת התקופה המקבילה אשתקד 113.2 מיליון ש"ח- גידול של כ-5%. הגידול במחזור המכירות הינו כתוצאה משינוי תמהיל המוצרים והלקוחות.
הרווח הגולמי הסתכם בכ- 15.4 מיליון ש"ח (32% מהמחזור) בהשוואה לכ- 15 מיליון ש"ח (33.4% מהמחזור) ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי הסתכם בכ- 8.7 מיליון ש"ח (18% מהמחזור), גידול של כ- 5% בהשוואה לכ- 8.2 מיליון ש"ח (18.3% מהמחזור) ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח לפני מס הסתכם בכ- 7.3 מיליון ש"ח (15.1% מהמחזור), גידול של כ- 14% בהשוואה לכ- 6.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד (16.6% מהמחזור).
הרווח הנקי הסתכם בכ- 10.1 מיליון ש"ח, גידול של פי 2 לעומת סך של כ- 4.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון השלישי רשמה החברה הכנסות מס בגין הטבת מס בסך 2.8 מיליון ש"ח מכח חוק ההתייעלות הכלכלית שהתקבל ביולי 2009.
תוצאות תשעת החודשים הראשונים לשנת 2009:
ההכנסות הסתכמו בכ- 118.9 מיליון ש"ח, גידול של 5% בהשוואה לכ- 113.2 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול במחזור המכירות הינו כתוצאה משינוי תמהיל המוצרים והלקוחות.
הרווח הגולמי הסתכם בכ- 37.8 מיליון ש"ח (31% מהמחזור), בהשוואה לכ- 36.5 מיליון ש"ח (32.3% מהמחזור) בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 3%.
הרווח התפעולי הסתכם בכ- 19 מיליון ש"ח (16% מהמחזור), בהשוואה לכ- 19.1 מיליון ש"ח (16.8% מהמחזור) בתקופה המקבילה אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של 2009 הגדילה החברה את ההשקעה בפרסום, אשר הביאה לגידול בהוצאות המכירה והשיווק.
הרווח לפני מס הסתכם בכ- 15.2 מיליון ש"ח (12% מהמחזור), בהשוואה לכ- 12.9 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד (11% מהמחזור), גידול של כ- 17%.
הרווח הנקי הסתכם בכ- 15.8 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ- 9.6 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 64%. בתשעת החודשים הראשונים של 2009 רשמה החברה הכנסות מס בגין הטבת מס בסך 660 אלף ש"ח מכח חוק ההתייעלות הכלכלית שהתקבל ביולי 2009.
פיני גורביץ', מנכ"ל חברת זנלכל: "אנו שבעי רצון מתוצאות הרבעון, המשקפות גידול הן בהכנסות והן בשורת הרווח. במהלך השנה, וברבעון זה, המשכנו לפעול לביסוס מותגי הדגל של החברה, 'יכין' ו'פרי מבורך', בין היתר באמצעות הגדלת ההשקעה בפרסום ושיווק וחיזוק הקשר עם לקוחותינו בשוק הקמעונאי. אנו שוקדים באופן מתמיד על שיפור האיכות ופיתוח והרחבת תמהיל המוצרים שלנו, אשר בא לידי ביטוי בהשקת מוצרים חדשים וחדירה לקטגוריות נוספות."