המדריך ל- Facebook Offers


Facebook Offers הוא מוצר ויראלי בעל נוכחות בולטת בניוזפיד ובמובייל. מקרי בוחן בשלבים המוקדים של השקת המוצר הראו ביצועים מרשימים בכל הנוגע להגדלת מכירות,יצירת טראפיק, ROI ומעורבות גולשים.


הצעות פייסבוק מאפשרות לבעלי עסקים ליצור חשיפה למותג ולמוצרי החברה באמצעות יצירה ופרסום קופונים בפייסבוק. המוצר החדש של פייסבוק מאפשר למנהלי עמודים להגדיר ולפרסם קופונים בהתאמה אישית לכל עסק. בעלי עמודים יכולים להגדיר את גובה ההנחה, להגדיר את תנאי השימוש ולהגביל את מלאי הקופונים.


כיצד Facebook offers עובדים?


ברגע שגולש לוחץ על Get Offer קורים שני דברים:


1. ההצעה מופיעה לחבריו של הלקוח בניוז פיד.


2. הגולש מקבל מקבל מייל עם פרטים נוספים לצורך מימוש ההטבה.


כיצד ליצור Facebook Offer?
לחצו על Offers בתוך תיבת הסטטוס בעמוד העסקי





ישנם 3 סוגי Offers:






In Store Only – לקוחות יוכלו לממש את ההטבה בבית העסק בהצגת הקופון המודפס שהתקבל במייל או להראות את הקופון לצוות החנות בסמארטפון.



In Store & Online – לקוחות יכולים לממש את ההטבה באתר העסק או בבית העסק עצמו.


Online Only – לקוחות יכולים לממש את ההטבה באתר העסק בלבד.


אם בחרתם ב- In Store Only:




1. בחרו תמונה


2. תנו כותרת להצעה שלכם (זה הטקסט שיופיע לגולשים בניוזפיד)


3. כתבו את תנאי המבצע


4. ניתן להגביל את המבצע מבחינת כמות הקופונים ותאריך התפוגה:




5. הזינו ברקוד למימוש בבית העסק (לא חובה):




שימו לב: הברקוד צריך להיות בפורמט UPC-A או EAN-13



אם בחרתם In Store & Online או Online:




1. הזינו כתובת אתר אינטרנט


2. הזינו קוד קופון (לא חובה) למימוש באתר


3. בחרו תמונה


4. תנו כותרת להצעה שלכם (זה הטקסט שיופיע לגולשים בניוזפיד)


5. כתבו את תנאי המבצע


לאחר סיום עריכת הקופון, הגדירו תקציב:




– ניתן לראות את ה- Estimated Reach ביחס לתקציב הפרסום שאתם מוכנים להשקיע (בפעם הראשונה הפרסום הוא חינם)


– ניתן להגדיר תקציב לפרסום באמצעות ה- Ads Manager או ה- Power Editor (לא נרחיב על כך במדריך זה)



מה עושים כדי לבטל Facebook Offer שפרסמנו?



– אם עדיין אף אחד לא עשה Get Offer להצעה- פשוט מוחקים את הפוסט מהעמוד



– אם לקוחות עשו Get Offer לקופון – נכנסים ל – Edit בפוסט שהתפרסם ובוחרים Stop Offer:




דגשים לקמפיין מוצלח
– תנו הנחה משמעותית. פייסבוק ממליצים על 20% הנחה ויותר.


– פייסבוק ממליצים על שימוש בתמונות ברורות של מוצרים או תמונות שמראות שימוש במוצר על ידי לקוחות. על פי הנתונים שיש בידיהם, התמונות הנ"ל יוצרות מעורבות גבוהה יותר משימוש בתמונת לוגו.


– קבעו תאריך תפוגה הגיוני – פייסבוק ממליצים על מספר ימים לפחות.


חשוב: הכשירו את העובדים בעסק והסבירו להם כיצד לעבוד עם לקוחות שמגיעים עם Facebook Offers.


טיפים לשיפור האפקטיביות של הקמפיין
– אל תעלו פוסט בעמוד העסקי במהלך 24 שעות לפחות מפרסום Facebook Offer.


– מומלץ לנעוץ את הפוסט לחשיפה מקסימלית עבור גולשים חדשים בעמוד.


– עשו שימוש בפרסום ממומן כדי לקדם את הקופון.


– קמפיינים קצרים יהיו אפקטיביים יותר – לא מומלץ לקדם Facebook Offer מעבר למספר ימים.


דגשים לעיצוב
טקסט כותרת: 90 תוים.


טקסט תנאי שימוש: 900 תוים.


תמונה: 90X90 פיקסלים.


– איגור זבגלסקי הוא מנהל דיגיטל, בלוגר ובעל משרד לפיתוח אפליקציות פייסבוק וניהול תוכן ברשתות חברתיות.


המאמר פורסם בבלוג של איגור זבגלסקי igorsfeed.com

אולי יעניין אותך

seri1
gidi-lerrer1
tomaharon1
assaf-shmuelli1
mike1
Federico1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''