Müllerאשר הושקה בישראל על ידי טרה לפני כשלושה חודשים בלבד, משיקה קטגוריה רביעית Bianco Müller, יוגורט לבן במגוון טעמים.
Bianco Müller הינו יוגורטBio לבן וקרמי בטעמים, המשלב את התועלות הבריאותיות הקיימות ביוגורט הלבן – זאת ללא פשרה בטעם.
Muller Bianco הינו יוגורט המועשר בסיבים תזונתיים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. Bianco Müller מציג חדשנות מוצרית בשוק היוגורטים הלבנים בהצגת אחוזי שומן חדשים (1.7%- 2.2%) . Bianco Müller יושק ב-4 טעמים: מעודן בטעם טבעי 2%, לבן בטעם וניל 1.7%, לבן עם קוקוס2.2% ולבן בטעם קרם צרפתי 1.7%.
טל שכטמן, מנהלת שיווק Müller ישראל: "הבאנו לישראל את המותג האיטלקי המצליח Muller Bianco. לאחר בחינת השוק האיטלקי לעומקו, בנינו קונספט ייחודי המתאים לצרכן הישראלי; החל מהחשיבה על חומרי הגלם, המרקם, אחוזי השומן וכלה בעיצוב האריזה. אנחנו נעשה הכול כדי להפתיע את הצרכן עם קטגוריות נוספות במטרה להציע אלטרנטיבות חדשות גם בעולם היוגורט הלבן".
ניר קניאס, סגן סמנכ"ל שיווק: " תגובות הצרכנים למותג Müller, משמחות ומספקות אותנו בשלב זה, Müller נתפס כמוצר איכותי, טעים וחדשני. נתוני ההתנסות והצריכה שלו בכל מדינה שבה הושק היו גבוהים, שמחנו שגם הצרכן הישראלי אוהב את המוצרים.".
עד היום השיקה Müller בישראל שלוש קטגוריות; Froop, יוגורטBio לבן עם קציפה מפרי טבעי. Light Müller יוגורט BIO 0% שומן, ללא ממתיקים מלאכותיים. Mix Fruit Müller– יוגורט חצוי עם תוספות פרי.
מחיר Bianco Müller : 3.25-3.45 ₪.
שוק היוגורט נאמד כ-922 מיליון ₪ , שוק היוגורט הלבן נאמד בכ- 153.1 מיליון ₪, נתונים של שנת 2007. Bianco Müller נכנס כשחקן שלישי לקטגוריה אל מול דנונה ויופלה. נתוני סטורנקסט 2007.