מותג הדנים האמריקאי ליוויס שם לעצמו
למטרה להמשיך להיות חדשני ומוביל בתחום הקיימות בעולם האופנה, תוך עידוד קהל
הלקוחות להיות מודעים יותר למשבר הסביבתי שאנחנו נמצאים בו. בעונת אביב-קיץ
הנוכחית, המותג מרחיב את תהליכי הייצור הידידותיים לסביבה ומציע מגוון פריטים
ברי-קיימא, כמו גם אפשרות לקהל הלקוחות לקחת חלק בשינוי חברתי וסביבתי באמצעות
פריטים שקיימים אצלם בארון.
כחלק מהמנטרה הירוקה של הלייבל
האמריקאי, המותג יאפשר לקהל הלקוחות הישראלי להגיע לכל אחת מחנויות הרשת החל מה-
21.4 ולמשך חודש, להחזיר בגדים ישנים שאינם בשימוש, ובתמורה לקבל 10% הנחה
ברכישת מכנסי ג'ינס חדשים מקולקציה חדשה. הפריטים יתרמו לארגון פתחון-לב, שם
ישתמשו בהם באחת משתי אופציות – מכירה שתוביל לחלוקת סלי מזון לנזקקים באמצעות
הרווחים, או העסקת עובדים עם מוגבלויות שיסייעו במחזור שאריות הבדים.
אלי כהן, מנכ"ל ארגון
"פתחון לב": "אני מודים לשותפינו לדרך בפקטורי 54 וליוויס –
המקדמים קיימות, ערבות הדדית וסיוע לאחר באמצעות פרויקט מחמם לב וחברתי, שכל מטרתו
לעזור ולתמוך באוכלוסיות מוחלשות. הבגדים שיגיעו אלינו יגיעו לבית חם אצל מבקש
סיוע, או לחילופין ישובו לתעשיית האופנה – ויסייעו לנו ברכישת סלי מזון נוספים.
אנו קוראים לציבור הרחב וללקוחות המותג, הגיעו ותרמו – כדי שיחד נוכל לעזור לכמה
שיותר נזקקים".
בין התאריכים 21.4-21.5.21