המותג ספרייט יוצא לראשונה בישראל בפעילות משולבת, תוך שיתוף הצרכנים

המותג ספרייט יוצא לראשונה בישראל בפעילות משולבת תוך שיתוף הצרכנים, בהשקעה של כ-5 מיליון ₪. במסגרת המהלך השקת מהדורה מיוחדת של מוצרים ומארזים בנראות חדשה, פעילות אינטרנטית ראשונה מסוגה המציעה לגולשים לעצב חולצות טרנדיות לרענון ההופעה וקמפיין טלוויזיה ועיתונות תחת המסר: "REFRESH YOUR LOOK. THE SPRITE WAY".



יפית כהן-דמרי, מנהלת מותג ספרייט אמרה היום כי "הפעילות הייחודית של ספרייט הינה חלק ממהלך שיווקי משולב היוצר מפגש מרגש של הצרכן עם חוויית המותג. במסגרת המהלך אנו משיקים מהדורה מיוחדת של מוצרי ומארזי ספרייט המהווה חידוש טכנולוגי וויז'ואלי . כמו כן, אנו משיקים פעילות המבוססת על שיתוף הצרכנים במסגרתה ניתנת להם,לראשונה בישראל, ההזדמנות לעצב חולצה אישית באמצעות פעילות ייחודית ומרגשת באינטרנט. ממחקרים שערכנו עולה כי הערכים הללו רשמו עלייה באופן מובהק בקרב הצרכנים, בעקבות הפעילויות שערכנו בשנתיים האחרונות".



המותג ספרייט פועל בסגמנט המשקאות המוגזים בטעם למון ליים, בסגמנט זה על פי נתוני סטורנקסט- לספרייט נתח שוק מוערך של 61% . בשנת 2006 רשם המותג גידול של 1.8 נקודות אחוז ,נתח שוק כמותי, בסגמנט המשקאות בטעם הלמון ליים.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13