המותג קיקו מילאנו ישווקעל ידי קסטרו והודיס

גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו הודיע היום כי קסטרו במשותף עם קבוצת הודיס, בהנהלתו של יוסי גביזון, חתמו על הסכם הבנות לקבלת הזכות הבלעדית לזכיון של קיקו מילאנו(KIKO MILANO) , מותג הקוסמטיקה והטיפוח האיטלקי לנשים, ושל מותג הטיפוח האישי לגברים WOMO.



הזיכיון הבלעדי להפצה בישראל של מותגי קיקו מילאנו ו – WOMO ניתנו לקסטרו והודיס לתקופה של 10 שנים, עם אופציה של בעלי המותג להארכה ל- 5 שנים נוספות.



במסגרת ההסכם החברות יפתחו בישראל, תוך 5 שנים, רשת חנויות בפריסה ארצית של המותגים קיקו מילאנו ו- WOMO וכן אתר אינטרנט מכירתי.


במסגרת ההסכם, קיבלו קבוצות קסטרו והודיס גם את הזיכיון למותג המסעדות האורגניות .Soulgreen



גבי רוטר, מנכ"ל משותף קבוצת קסטרו, אמר היום: "במסגרת אסטרטגיית ההתרחבות של קבוצת קסטרו-הודיס, אנו גאים על חתימת הסכם ההבנות לזיכיון הבלעדי למותג הקוסמטיקה לנשים קיקו מילאנו, מותג איטלקי איכותי ומוביל, ברמות מחיר אטרקטיביות. אנחנו מאמינים שלקיקו מילאנו יש הצעת ערך מצויינת שמתאימה לקהל הישראלי והוא יתקבל באהבה גם בישראל".



אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג