בית הספר למינהל עסקים שבמסלול האקדמי במכללה למינהל יערוך כנס תחת הכותרת: "כנס קריאטיבי על יצירתיות בשיווק". הכנס, בהשתתפות בכירים מתעשיית הפרסום, מרצים לשיווק ומשווקים בכירים, ייערך ביום ג', 17 במאי בקמפוס ראשון לציון של המכללה למינהל.
בכנס ייערכו כמה הרצאות מרכזיות סביב נושא היצירתיות בשיווק: אילן זרמון, מנכ"ל זרמון גולדמן, הידוע כמשרד פרסום היוצר פרובוקציות, ידבר על פרובוקציה בפרסום; יוני סער, מנכ"ל פרומרקט ידבר על הדרך ליצירת אירוע WOW; מיכל מאירי, מנכ"לית גיתם BBDO, תדבר על הקשר בין רעב ליצירתיות; במאי הפרסומות שחר סגל ידבר על יצירתיות בבימוי; איריס בק, סמנכ"לית השיווק של פרטנר תציג את התפיסה של פרטנר-אורנג' לגבי שיווק יצירתי; אייל לינור ממקאן-אריקסון ירצה בנושא – יצירה באזיקים; סטודיו ברוך נאה האחראי לכמה מן העיצובים של מוצרים וקמפיינים מוצלחים בשוק הישראלי, ידבר על יצירתיות כאסטרטגיה שיווקית.
בסוף יום העיון ייערך פנל בנושא הפרובוקציה הקריאטיבית בהשתתפות צופית גרנט, הפרסומי אורי עיני, המרצה ויועץ הפרסום ד"ר אביחי שוב עמי וזוכי פרס קקטוס הזהב 2005.
לפרטים נוספים: 03-9635739 או www.kenesbiz.com. עלות למשתתף: 200 ש"ח, 100 ש"ח לבוגרים. הכנס ייערך בקמפוס ראשל"צ, שד' יצחק רבין 7. הכנס נערך בחסות גלובס.