לאחר למעלה משלוש שנים בהן האינטרנט הישראלי ממתין לנתונים מהימנים אודות הגלישה לאתרי האינטרנט המובילים, מפרסמת אותם הוועדה למדרוג האינטרנט הישראלי. רוב הנתונים אינם מפתיעים במיוחד ואינם מזעזעים את מה שהיה ידוע על חלוקת העוגה, אך המדרוג נותן תוקף לפערים הקיימים בין האתרים:
אתר וואלה מתבסס לפני ynet עם 2.55 מיליון גולשים בפועל לעומת 2.33 מיליון גולשים בפועל, בהתאמה. מדובר על ממוצע של 806 אלף גולשים ביום, מול 729 אלף של YNET.
תפוז, עוקף את אתרי החדשות והמדיה העשירה, ומתברג במקום השלישי.
אתר mako של קשת הגיע אל המקום הרביעי עם 1.47 מיליון גולשים בפועל בחודש, כשהוא עוקף את נענע10, שממוקם במקום החמישי, בכ-3,000 גולשים בלבד.
אל המקום השישי הגיע אתר "דה מרקר" עם 641 אלף גולשים בפועל בחודש – כשהוא מראה עליונות על יריבו גלובס. עם זאת, גלובס עולה על דה מרקר בממוצע מבקרים יומי, במספר הדפים הנצפים, ובזמן גלישה ממוצע בחודש.
אתר הספורט one התייצב גם הוא גבוה ברשימה עם 612 אלף גולשים. הוא גם אתר שמראה "דביקות" גבוהה כשהוא מתברג במקום השישי במדד ממוצע הדפים הנצפים.
את העשירייה הראשונה סוגרים אתר nrg עם 588 אלף גולשים, אתר msn עם 562 אלף גולשים ואתר עכבר העיר עם 552 אלף גולשים.
במקום ה-11 הגיע אתר "גלובס" עם 542 אלף גולשים בפועל בחודש, כשאחריו נמצא אתר xnet מבית ynet, עם 495 אלף גולשים. אתר "הארץ" מדורג במקום ה-13 עם 469 אלף גולשים בפועל בחודש. אל אתר הקניות וואלה שופס גלשו 447 אלף גולשים בפועל בנובמבר, מה שהקנה לו את המקום ה-14 ברשימה החודשית. במקום ה-15 נמצא אתר ספורט 5 עם 411 אלף גולשים.