המפגש השישי של "קהילת הראש" הדיגיטלי נערך עם יעקב איילון

השבוע התקיים המפגש השישי בסדרת אירועי קהילת הראש הדיגיטלי – הבית של מנהיגי הדיגיטל בישראל. סדרת תוכניות שבועית המתקיימת מדי יום שלישי בשעה 10:00 בזום ומיועדת לבכירים, לחברי הקהילה וללקוחות ושותפי חברות איי-8 ואקסנצ’ר, תחת הכותרת"הראש הדיגיטלי לייב" . הדיון שהתקיים השבוע עסק ב"האצת השינוי באופי העבודה" בעקבות משבר הקורונה.



השתתפו – אופיר קדוש – מנהל מערכות המידע (מנמ"ר), מכבי שירותי בריאות, שלי לב-אמדו מנהלת משאבי האנוש של אקסנצ'ר ישראל, פרופ' ישע סיון, מייסד ומנכ"ל חברת i8 ventures – פלטפורמה עסקית לחדשנות בחדשנות ומייסד קהילת הראש הדיגיטלי . האירוע בהנחיית יעקב אילון שמשמש גם כעורך הראשי של סדרת התוכניות.



אופיר נתן מספר דוגמאות של מקרים שארגון ענק כמו 'מכבי' היה צריך להיערך אליהם בתקופת הקורונה ואגף מערכות המידע נתן פתרון איכותי ומהיר כמו פונקציית הביקור הטלפוני, שנדרשה בעקבות ההנחיה על שמירת ריחוק חברתי, הקמת בית חולים דיגיטלי, מכבי היברידי, היערכות לביצוע בדיקות קורונה במעבדת מכבי ועוד. סה"כ האגף התמודד עם כ- 250 משימות בפרק זמן של 6 שבועות ונתן פתרונות תוך יום עד 4 ימים מקבלת המשימה. משימת אגף מערכות המידע הוא להיות שותף משמעותי במהפכת הבריאות של מכבי על ידי מתן פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וחדשניים. משבר הקורונה מיקד את כולם וחידד את הצורך בעבודה גמישה שהתאפשרה הודות לעבודה צמודה עם הארגון – האינטראקציה בין העובדים, העבודה מול ההנהלה ואגפי הארגון הייתה הדוקה יותר, היה שיתוף פעולה פורה והושקע קשב ניהולי רב יותר מאשר בשגרה והתחדדה ההבנה שהחדשנות מגיעה מהיכולת של הארגון להשתנות.



שלי לב אמדו, מנהלת משאבי האנוש של אקסנצ'ר נתנה דוגמאות הלכה למעשה של תפקיד המנהלים בארגון בעת המשבר, שלי ציינה כי ההבנה שהשינוי אינו זמני ויש צורך בשינוי שיטות הניהול והפיכתם לפרסונליות יותר אם זה דרך הקשבה לעובדים, שנחוצה תמיד ולא רק בעיתות משבר והצורך לתת מענה. אקסנצ'ר עברה למתווה עבודה של 4 ימים מרחוק ויום 1 מהמשרד, עוד לפני פרוץ המשבר מרבית עובדי החברה עבדו 3 ימים מהבית . שלי הוסיפה כי לדעתה השינוי המתרחש הוא לטובה וככל שנקדים להבין זאת נראה את הארגון צומח וגם את העובדים.



באירוע המקוון נכחו משתתפים רבים מהארץ וגם מחו"ל.



המפגש הבא יתקיים ביום שלישי ה – 30.6 תחת הכותרת: צה"ל – מקרה בוחן של הצבא בעידן הקורונה. בהשתתפות – תא"ל זיו אבטליון, ראש טרנספורמציה דיגיטלית בצה"ל על מקרה בוחן בארגון (הכי) גדול וטליה גזית (אל"ם מיל.), מנכ"לית G-TOS. שהובילה את פרויקט הDATA של בתי החולים.


אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח