רשת המשביר החדש לצרכן בחרה ב- d-say Interactive, כמשרד פרסום האינטרנט שיוביל את פעילות השיווק והפרסום של הרשת. בעבר פעילות האינטרנט נערכה ע"י חברת פוגל אינטרקטיב.
שירלי פאר, סמנכ"לית השיווק של המשביר החדש לצרכן מסרה כי הרשת החליטה אסטרטגית לשים דגש על פעילות באינטרנט. כחלק מהמהלך תגדיל המשביר החדש לצרכן באופן משמעותי את המשאבים והתקציבים, לטובת האינטרנט.
בעבר תקציבי הפרסום באינטרנט של רשת המשביר החדש לצרכן נאמדו בכ- 100 אלף ₪ לשנה ועד סוף שנת 2007 תוציא הרשת כחצי מיליון ₪ בפעילות אינטרנטית. בשנת 2008 צפוי תקציב האינטרנט לגדול אף יותר.
עוד מסרה פאר כי הקמפיין הראשון שיערך ע"י d-say Interactive יחל לקראת החגים, למשך שבועיים והוא יתמקד במוצרים לחג, מבצעי הנחות ומתנות לראש השנה. כמו כן החברה תקים לראשונה אתר אינטרנט תדמיתי שיעלה בסוף חודש ספטמבר 2007.
מנכ"ל d-say, תמיר יולביץ’: "אנו שמחים מאוד על קבלת התקציב. קמעונאות היא אחד התחומים המאתגרים ביותר לטיפול באינטרנט ואני בטוח שנביא לידי ביטוי את הידע והנסיון שרכשנו ליצירת פעילות קריאייטיבית ואפקטיבית. אני גם שמח על המשך המגמה בקרב לקוחות מובילים לבחון באופן פרטני את פעילות האינטראקטיב שלהם ולא לעבוד עם משרדי הפרסום המסורתיים."
d-say היא חברת האינטראטיב העצמאית הגדולה בישראל. בדירוג יפעת שפורסם לפני מספר שבועות דורגה החברה במקום השישי בטבלת משרדי האינטראקטיב.
בין לקוחות החברה: בזק, בזק בינלאומי, פלאפון, כלל פיננסים,צו פיוס, אסם, בנק רוטשילד, בנק יהב, זוגלובק, טמפו, אולג'ובס, KLM, נסטלה פורינה, סמל"ת (יבואני פיאט ואלפא), יקבי כרמל, מכללת ספיר ועוד.
רשת המשביר החדש לצרכן מונה 26 סניפים ברחבי הארץ. נחשבת לרשת המובילה בישראל בתחום הבית. מחזור המכירות השנתי של רשת המשביר החדש לצרכן מסתכם בכ- 1 מיליארד ₪.