רשת המשביר לצרכן, בית הכולבו היחיד בישראל, חוגגת בחודש הקרוב יומולדת החל מה – 21 ליולי , למשך שבוע ימים בכל 35 סניפיה.
לרגל חגיגות יום ההולדת יצא המשביר לצרכן במהלך שיווקי רחב היקף במסגרתו יוזמנו לחגיגה הגדולה 1 מיליון בתי אב בישראל, ביניהם חברי מועדון קלאב 365, וייסגרו סניפי המשביר לצרכן למשך שבוע ימים. הכניסה תתאפשר למוזמנים בלבד בהצגת כרטיס club365 או הזמנה. הלקוחות שיוזמנו ייהנו ממבצעים חסרי תקדים בלעדיים לתקופת יום ההולדת. המהלך יגובה במסע פרסום רחב שייערך באמצעות משרד הפרסום מקאן.
במסגרת המהלך השיווקי, ישקיע המשביר לצרכן כ – 2 מיליון ₪ בפעילות שתכלול חלוקת הזמנות באמצעות דיוור ישיר ל – 1 מיליון בתי אב, קמפיין טלוויזיה רחב היקף עם הפרזנטורים של הרשת משפחת איצקוביץ: יעל שרוני , ליאור כלפון ויובל וין, מודעות ועוד.
בנוסף, יושקעו כ – 500,000 ₪ בקד"מ בכל הסניפים, בהם יוצבו דוכני מזון בחינם עם: סושי, גלידות, לחמניות עם נקניקיות, פופקורן, צמר גפן מתוק ועוד ללקוחות הרוכשים בסניפים. כמו כן במהלך השבוע הסניפים יכללו פעילויות לילדים ומבוגרים בניהם: מופעי ליצנות, מופעי ריקוד, מופעי קרקס ועוד.
· המוזמנים ייהנו ממגוון רחב של הטבות בכל מחלקות הכול בו על המוצרים שבמבצע: 40%+40% הנחה נוספים לחברי קלאב 365 כל כלי בית וטקסטיל שבמבצע.
· 40%+40% הנחה נוספים לחברי קלאב 365 על אופנת קיץ לנשים, גברים וילדים שבמבצע.
· 20%+40% הנחה נוספים לחברי קלאב 365 על מוצרי איפור,טיפוח ובישום שבמבצע.
· 50% הנחה נוספים לחברי קלאב 365 על בגדי ים שבמבצע.
· 40%+40% הנחה נוספים לחברי קלאב 365 על תכשיטים.
· 40% הנחה על פיג'מות ואביזרי אופנה שבמבצע
· 20%+40% הנחה על הלבשה תחתונה שבמבצע.
לדברי אודליה קפלינסקי אורבך, סמנכ"ל השיווק של המשביר לצרכן: לרגל חגיגת יום ההולדת של המשביר הוחלט ליזום פעילות חווייתית קמעונאית יוצאת דופן המשלבת על רצפת המכירה מגוון רחב של אטרקציות וחוויות שונות מקולינריה, מופעי ריקודים ומוסיקה ועד אטרקציות לילדים הנמצאים בחופשת הקיץ. לדבריה: הפעילות הייחודית תיצור באז תקשורתי רחב, והצפי לגידול בפדיון של כ – 100% במכירות לעומת שבוע רגיל, בעקבות הפעילות.