רשת המשביר לצרכן משיקה לראשונה אתר אינטרנט תדמיתי. קבוצת המשביר, אשר רכשה לאחרונה את השליטה בחברות: ג'אמפ, אירית, ניו פארם ומכרז המדינה וכמו כן הינה בעלת חברת הבת קשרי תעופה החליטה להפוך את האתר למרכז התוכן של הקבוצה מול הגולשים. בפועל – באתר נמצאים לינקים המקשרים לאתרי חברות בת ,שהמשביר בהסכמים איתם או שנכללות בקבוצת המשביר לצרכן, כך שלגולש תתאפשר גישה רחבה אליהם.
שירלי פאר, סמנכל"ית השיווק של רשת המשביר לצרכן מסרה כי: " הקמת האתר היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה העסקית של חברת המשביר לצרכן. אתר האינטרנט אינו רק מראה להצגת המוצרים, אלא מרכז תוכן כולל, הנותן מענה ללקוחות בתחומי העניין שלהם. "
עוד הוסיפה פאר כי "אתר הרשת יעלה לאוויר בתחילת נובמבר. וכבר בשבוע הראשון לעלייתו, הרשת צופה לעשרות אלפי כניסות ביום. כל הנרשם לאתר יקבל באופן שוטף את דפי הניוז לטר, יהנה ממבצעים מיוחדים לגולשי האתר, ובנוסף,יקבל מתנת הרשמה ,אותה יוכל לאסוף מהסניף הקרוב לביתו."