אולדייז, מותג מגני התחתון הנמכר ביותר בישראל משיק בימים אלו קמפיין אינטרנטי חדש, ובחר בנציגת ישראל באולימפיאדה, אירה ריסנזון ובסטייליסט ליאון שניידרובסקי להוביל את קמפיין הפרסום.
מאולדייז נמסר כי "חיפשנו להביא את המותג שלנו לעולם עדכני וקצבי של fashion וסטייל.חיפשנו שילוב בין סטייליסט שקובע את הטרנדים, ויודע להתאים את לכל אחת את הסטייל שלה, לספורטאית צעירה, דינאמית ובעלת בטחון עצמי, המזוהה עם ערכי המותג. כפי שלכל אחת יש את הסטייל, הסגנון שלה, ההעדפות שלה והבחירות שהיא עושה, כך גם אולדייז מציעה מגוון רחב של מוצרים, המספקים את ההגנה והביטחון בהתאמה אישית.
במסגרת הקמפיין, יצטרכו הבנות לדרג את הסטייל והלבוש של סלבריטאים שונים ולתת טיפים של סטייליניג משלהן וכן להגיד מה גורם להן להרגיש במיטבן. ליאון יפנה שאלות אל הבנות, שיצטרכו לתת את המענה הטוב ביותר. הקמפיין יעלה במיני סייט שמוקם לצורך הקמפיין. הקמפיין יהיה משווק גם באמצעות באנרים באתרים שונים. הטיפ הטוב ביותר יזכה את המייעצת המאושרת ביום סטיילינג ושופינג עם ליאון ובמלתחה חדשה לגמרי!
גם בחורה אקטיבית, כריסנזון, תחפש מוצר אמין ויעיל. אם הוא עונה על צרכיה של ספורטאית, על אחת כמה וכמה הוא תואם את ציפיותיה של נערה עם שגרת יום פעילה פחות. ריסנזון סיפרה כי היא עצמה משתמשת במגוון מוצרי אולדייז ולכן שמחה להשתתף בקמפיין, במטרה להגביר את ההזדהות עם המותג ולחזק את הנאמנות הצרכנית.
הקמפיין צולם באמצעות משרד סאצ'י אנד סאצ'י אינטראקטיב וניבנה סביב דמויותיהם של ליאון ושל ריסנזון.