העיצוב החדש של רשת "קפולסקי" זכה במקום הראשון בתחרות "חתך הזהב 2006"


בתחרות היוקרתית לעיצוב גרפי והפקות תקשורת חזותית המתקיימת אחת לשנתיים "חתך הזהב 2006" בהשתתפות עשרות מעצבים זכה במקום הראשון בקטגוריית "תדמית כוללת" העיצוב החדש של רשת "קפולסקי" שעוצב ע"י המעצב חגי ירון.



העיצוב החדש מבוסס על איורי דמויות שעוצבו בדמויות "בליינים" בסביבות גיל ה-30. כל דמות מאופיינת בפרטי לבוש אופנתיים ומאפיינים המיוחדים רק לה: השרמנטי, הסקסית, איש ההייטק, החולמנית, המתחכם, המרשעת ועוד שאויירו ע"י המאייר ירון חולין.



רשת קופלסקי הוקמה לפני 71 שנה ע"י משפחת קפולסקי ונמצאת כיום בבעלות "ויטה פרי גליל".


מר זאב בירנבוים מנכ"ל חב' "ויטה פרי גליל" מציין, שהרשת הכוללת 17 סניפים בפריסה ארצית עברה לאחרונה מהפכת מיתוג בהשקעה של כ-2 מליון ש"ח.



המיתוג החדש כולל עיצוב עכשווי וחדש של סניפי הרשת, פתיחת סניפים חדשים בזכיינות, השקת תפריט חדש, לוגו חדש והתאמת הרשת לתרבות רשתות בתי הקפה והמסעדות.


סניפי הרשת ממוקמים בערים נהריה, טבריה, נצרת עלית, נתניה, פתח תקוה , רמת גן, בת ים, אשדוד, אשקלון, רחובות, ערד , בית שאן, באר שבע.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

SEO
פרסום בפייסבוק
סקר שביעות רצון