העמוד "זיכרונות של פריירים" מוביל את קמפיין דאצ'יה

קמפיין חדש של דאצ'יה החל בהעלאת העמוד הויראלי " זכרונות של פריירים" במהלך סושיאל מבית קרסו מוטורס, שסחף כ – 2400 עוקבים ורק בהמשך עלה לקמפיין טלווזיוני.



https://www.facebook.com/FrayeRemember/



עמוד הפייסבוק פעל בשפה שמזכירה את טרנד עמודי "זיכרונות ילדות" שרצים בימים אלה בפיד. העמוד נפתח לפני כשבוע והועלו בו בכל יום פוסטים בנושאים שונים, שהמכנה המשותף של כולם הוא המהפכות הצרכניות שהתרחשו בישראל בשנים האחרונות. קפה, חשבון הסלולר, מנוי טלוויזיה, רכישת סמארטפונים, טיסות לחו"ל, שיחות בינלאומיות ועוד. העמוד הצליח בזמן קצר לסחוף גולשים רבים. כ- 2,400 עוקבים, מעל לרבע מיליון אנשים שנחשפו לקמפיין ועשרות אלפי אינטראקציות.



שלב החשיפה כולל קמפיין טלוויזיה נרחב הכולל 3 סרטים וכל אחד מהם מדבר על המהפכה הצרכנית שהביא המותג דאצ'יה לעולם הרכב. הבוקר עולה קמפיין דיגיטל רב פלטפורמות.



לדברי סיגל אללוף מרינברג, מנהלת שיווק דאצ'יה: "המותג דאצ'יה הביא לישראל בשורה אמיתית. אנחנו יצרנו מהפכה צרכנית בעולם הרכב אחרי שכבר החלה לצבור תאוצה בקטגוריות רבות אחרות. היום לנהג הישראלי יש בחירה אמיתית: בדאצ'יה, אנו מציעים לו לשלם רק על מה שהוא צריך מבלי לנפח את המחיר על אביזרים מיותרים ובמקביל לחסוך בהוצאות אחזקה ובדלק. לדוגמא – מחיר דאצ'יה דאסטר – רכב פנאי שטח גדול ועוצמתי, במחיר של רכב סופר-מיני קטן. הצרכנות הנבונה שינתה את העולם ומאז כניסתה של דאצ'יה היא משנה גם את עולם הרכב. הקמפיין שעולה היום נוגע בדיוק בזה. ואנחנו יודעים שיש היום יותר ויותר צרכנים חכמים שמחפשים בדיוק את הפתרון שאנחנו מציעים ולראייה נתוני הגידול שמציגה דאצ'יה בארץ ובעולם. שפת הטיזר והפוסטים הצבעוניים של "זיכרונות" תמשיך ללוות את הקמפיין גם בשלב הפתרון, לצד כלי וידאו, פלטפורמות חדשניות ופעילות התוכן. "


אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח