הפרזנטורים החדשים של גלי

קמפיין החורף החדש של גלי ממשיך את הקונספט מהעונה הקודמת בה כיכבו גם בני משפחה של מפורסמים, בניהם: אמה גוטמן – הבת של גלית גוטמן, נופר בוגנים – האחות של שירלי בוגנים, מיכל עזר – האחות של אסי עזר ודיוויד ואליה נרקיס – בניו של הזמר ליאור נרקיס.



הקמפיין החדש יעלה לקראת הסתיו, בהשקעה הנאמדת בכ 3 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב, והוא כולל בין היתר: תשדירי טלוויזיה שיעלו בערוץ 2 וערוץ 10, בעיתונות ארצית, באינטרנט, ברשתות חברתיות, מגזינים, ובנקודות המכירה.



הפרזנטורים נבחרו בקפידה ולאחר אודישנים שכללו כ – 100 נבחנים:



שרון לוי – בת ה 40, אחותה של הדוגמנית מלכת היופי לשעבר אילנית לוי היא בימאית ויוצרת מוערכת , המוצאת עניין רב בעשייה דוקומנטרית לסוגיה ועוסקת בעיקר בבימוי, ייעוץ עריכות, תוכן ופיתוח, הפקה וניהול פרויקטים . לוי היא בימאית הסדרה " ואקום על גל גבאי" וכן יוצרת ובימאית "מסדר עד סדר" דוקו רשת שזכה בפרס בפסטיבל הסרטים בחיפה.


סופיה טייב – בת ה- 31 סטייליסטית ואושיית אופנה מובילה, התפרסמה בפינת האופנה שהגישה ב"חדשות הבידור" וב"שעת הדרקון" עם הסטייליסטית דורין אטיאס. עוסקת בסטיילינג אישי ובקניינות בתחום האופנה.



חושן ושליו ברדה – חושן ברדה (בת 10) , שליו ברדה (בת 8.5) הן בנותיו של קפטן הפועל באר שבע בכדורגל אליניב ברדה ואשתו אדווה. בגילן הצעיר תככבנה השתיים בקמפיין ראשון לרשת גלי.



אוריין גפני קאירי – בן ה 9 בנה של הדוגמנית וזכיינית וחברת האיפור האיטלקית "מדינה מילאנו" בישראל, גם עבורו זהו הקמפיין הראשון ייתכן ולאחריו ימשיך את דרכה של אמו.



סיגל כספי סמנכ"ל השיווק בקבוצת בריל המפעילה את רשת גלי מסרה: "הקונספט לקמפיין מלווה אותנו זו עונה שניה, גלי היא רשת שפונה לכל המשפחה והדגש המרכזי הוא על ערכי המשפחה. באופן טבעי בחרנו בפרזנטורים בני משפחה של אושיות מפורסמות המשקפים טווח גילאים רחב, בהתאם לתמהיל המוצרים ברשת גלי."



לדבריה: "הקמפיין מחובר לחייהם האמתיים של הפרזנטורים: שרון לוי היא בימאית ולכן תצולם על רקע תפאורת אולפן צילום , סופיה טייב , סטייליסטית , תצולם על רקע הפקת אופנה , אוריין גפני יצולם עם הסקייטבורד שלו הבנות של אליניב ברדה חושן ושליו רוקדות בלט להנאתן אך בקמפיין ימשיכו בדרכו של אביהן וישחקו כדורגל.



אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר