חברת בלמוט המתמחה בתחום מיכון טכנולוגי ומערכות מידע לשירות עצמי, מדווחת על הצלחה רבה של עמדות מידע בשירות עצמי פרי פיתוחה שהותקנו באוניברסיטת בר אילן.
העמדות נרכשו עבור האוניברסיטה מחברת בלמוט בהיקף של עשרות אלפי דולרים ע"י בנק הפועלים.
נרי יוספסברג, סגן נשיא בלמוט, אומר כי לאחר חודשיים מאז התקנתן של המערכות ברחבי הקמפוס נמדדו למעלה מ- 2,000 כניסות למערכת מדי יום ומספר זה נמצא בעלייה מתמדת. כמו כן, מדפיסה המערכת עבור הסטודנטים כ- 2,000 דפים ביום.
לדברי יוספסברג, ההצלחה עולה על ציפיות אוניברסיטת בר אילן ובנק הפועלים, והאוניברסיטה שוקלת לעבות את מספר המערכות בזכות השימוש הרב והמועיל בהן. כמו כן, הסטודנטים רואים בעמדות אלה כלי חשוב ומתקדם.
יוספסברג מציין כי אוניברסיטאות נוספות מתעניינות בהתקנת עמדות מידע דומות בקמפוסים שלהן.
הייחוד במערכות אלה ממערכות קודמות שהוצבו בקמפוסים הינו בתפיסת הצרכים והשימוש להם נזקקים הסטודנטים ויישומם תוך בניית תהליכי שירות עצמי ייעודיים ומהירים לסטודנטים. כמו כן, הוכנסו למערכת אלמנטים של ניהול קשרי לקוחות (CRM), שמאפשרים פרסונליזציה של הסטודנט. מערכות אלה מסופקות לאוניברסיטה בשיטת Turn Key אשר אינה דורשת שום השקעה מצד האוניברסיטה בניהול מערכות המידע והתממשקותן לעמדות.
חברת בלמוט ביצעה את תהליכי היישום וההטמעה של העמדות באוניברסיטה, והן הוצבו ברחבי הקמפוס ומשמשות את אלפי הסטודנטים בקבלת מידע מגוון בשירות עצמי דרך ערוצי האינטרנט. בין הנושאים עליהם ניתן לקבל מידע בעמדות: ציוני קורסים ובחינות, מועדי בחינות, הרשמה, מערכת שעות לימודים, הודעות הנהלה ואגודת הסטודנטים, ועוד.
עמדות השירות שפיתחה חברת בלמוט הן עמדות רב שימושיות המיועדות לשירות עצמי ומעוצבות בעיצוב חדיש וידידותי לסביבה ולמשתמש.
נרי יוספסברג אומר כי הטכנולוגיה החדשנית פרי פיתוח חברת בלמוט מאפשרת להתחבר למערכות האוניברסיטה ומערכות הבנק דרך ערוצי האינטרנט.
הטכנולוגיה החדשנית מתבססת על מערכת שדוגמת ומתרגמת את הפעולות לפעולות שירות עצמי קצרות, כדי לאפשר למשתמשים רבים ליהנות מהמערכת.
"המערכת מתנהלת מול אתר האוניברסיטה בדומה למנועי החיפוש המתבצעים על ידי גוגל, מאתרת את השירותים המבוקשים ביותר ומביאה אותם בזמינות ובמהירות לעמדות המידע עבור הסטודנט שבפעולה אחת או שתיים מקבל את המידע בדרך פשוטה וממוקדת", מציין נרי יוספסברג.