הקאמבק של הבאנר

הוכחה טובה לכך שהפרסום ברשת מתאושש הוא שפע הבאנרים שאנו נחשפים אליהם מידי יום באתרי האינטרנט השונים. לאחר חבלי לידה לא קלים, גילו מרבית המפרסמים וחברות הפרסום השונות את הפוטנציאל האדיר הטמון בפרסום ברשת ולאחרונה אנו רואים את מרבית החברות הגדולות הנחשבות "מפרסמות כבדות" יותר ויותר.
לפרסום באינטרנט מספר יתרונות ברורים:

– האינטרנט כמדיית פרסום נחשב למדיית פרסום זולה מאוד יחסית למדיה אחרת.
– המפרסם נהנה למעשה מפרסום רציף של 24 שעות משך כל תקופת הפרסום.
הגעה אל קהלי יעד ממוקדים ומפולחים.
– למפרסם יש יכולת לקבל משוב מדוייק לגבי החשיפות והכניסה לאתר שלו או לדף המבצע דרך הבאנר.
– מבחן יומי של הרייטינג באתר בו המפרסם בחר, ואפשרות תגובה מיידית במקרה של חוסר היענות

הבאנר כמדיית פרסום מרכזית
כאשר מדיית האינטרנט נבחרת כמדיה המובילה לקמפיין הפרסום מומלץ להתפרס על תקופת פרסום ארוכה ולרכוש שטחי פרסום בעלי רייטינג גבוה במיוחד. חשוב לתת את הדעת לפילוח נכון של קהל היעד. לדוגמא: פרסום מוצרי ספורט באתרי ספורט מקצועיים או במדורי ספורט של האתרים הגדולים (פורטלים), פרסום מוצרים לנשים באתרים עם אוריינטציה נשית, פרסום לילדים באתרי ילדים וכדומה.

הבאנר כחלק מהמדיה בקמפיין פרסומי
במידה ובחרנו במדיית האינטרנט כחלק מתמהיל המדיה של קמפיין עלינו להימנע מטעות נפוצה בה סוטה המפרסם מהמסרים והקונספט של כל הקמפיין, כדי "להתאים" לאינטרנט.
יש להתייחס לבאנר כאל שלט חוצות ולהתייחס לנפח הטקסט בהתאם, אך אין לבצע כל שינוי בעיצוב או בויז'ואלים שנבחרו לקמפיין.

באנר קישור לאתר אינטרנט
באנר מקשר לאתר אינטרנט – כחלק מקמפיין תדמיתי או במקרה ויש למפרסם דפים רלוונטיים הקשורים למסר. במידה וללקוח אין אתר אינטרנט או שיש לו אתר ואין הוא מעוצב ברוח הקמפיין מומלץ לעצב דף פרסום ייעודי.

דף פרסום
דף פרסום הוא למעשה כמו מודעת עיתון לכל דבר, הערך המוסף של האינטרנט הוא שלדף מסוג זה אפשר וצריך להוסיף אינטראקטיביות, תנועה, צליל ואפילו קריינות.

תכנון קמפיין אינטרנט
הצעות לרכישת מדיה לטווח ארוך מפתות מבחינת מחיר אך מגבילות את המפרסם בבחינת המשוב ומעבר לפרסום באתרים אחרים במידה והתגובות חלשות.
מומלץ בשלב תכנון המדיה לציין נקודות של בחינת המשוב מהפרסום ולהיערך לשלב הבא בהתאם. תקופת הפרסום נתונה לשיקול דעתו של המפרסם אך כדאי להיצמד לתרשים הבא

שלב ראשוני: טרום קמפיין
קביעת יעדי הקמפיין ותקופת הפרסום=> ניסוח המסרים הפרסומיים => תכנון מדיה.

שלב שניי: קמפיין "מתגלגל", ומשוב
תחילת פרסום=> קבלת משוב שוטף לגבי "הכניסות" => הערכות נוספת בהתאם לתוצאות.

שלב הסיכום
ריכוז נתוני התגובות לפרסום מהאתראתרים שפרסמנו בהם=> מבחן התוצאה, עלות פרסום מול התוצאות שקיבלנו בפועל.

* הכותב הוא בעל סטודיו לקופירייטינג וחשיבה יוצרת המתמחה בתחום האינטרנט והמולטימדיה.

אולי יעניין אותך

 אור אזולאי
resized_pexels-photo-3811082
 שיווק
Naor
press
sodastream(4)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח