דן רון, מנכ"ל IMH און ליין אמר היום כי " בשנת 2006 קהלי היעד המועדפים על המפרסמים ב"רשת" של IMH אונליין הם בני נוער וצעירים בגילאי 12-35 המתעניינים בהורדות ונשים בנות 25-35 המתעניינות בהורות. בחודש ינואר הצלחנו להגיע להישג מרשים ביותר עם חשיפה לכ- 9 מליון גולשים ייעודיים ולמעלה מ- 90 מליון דפים נצפים בחודש."
על פי נתוני "הרשת", המפרסמים הגדולים ביותר באינטרנט בשנת 2006 הם יוניליוור ע"י רדהד, מוטורולה ע"י טרגט מרקט ,פרטנר-אורנג' וישראכרט באמצעות Y&R ויונייטד אינטראקטיב, הוט, מכבי שירותי בריאות, 012 , קרליין, וג'וב אינפו ע"י גורני אינטראקטיב, ברק ע"י ארק,מכללת רמת גן – ע"י מקאן דיגיטל, ניו פארם, אבוט וטרבליסט ע"י אידיאולוג'יק.
דן רון הוסיף כי "בעידן של ריבוי ערוצי מדיה דיגיטאליים הכוללים טלוויזיה, אינטרנט, סלולאר ומחשבי כף יד, הפניה הממוקדת לקהלי היעד מתעצמת במטרה להשיג את יעדי המשווקים. האינטרנט כפלטפורמה שיווקית נמצא בצמיחה דו ספרותית ועם הרחבת התכנים בוידיאו ברשת האינטרנט, מגמה זו תמשיך ותתחזק."
"הרשת" הנה פרי פיתוח של חברת IMH ומנהלת יותר מ 50 אתרי אינטרנט בסיווג של גילאים, תחומי עניין וסגנון חיים לה 90 מיליון דפים נצפים ויותר מ 9 מיליון גולשים ייחודיים. בנוסף ל"רשת" – מנהלת IMH את אתרי האינטרנט של CNN להם 5 מיליון חשיפות ורבע מיליון גולשים ייחודיים מישראל בכל חודש".