הקיץ מגיע, החופים מתמלאים וזה הזמן לקמפיין גרילה מושך!


הקיץ מגיע, החופים מתמלאים ומנהלי שיווק ופרסום של הרבה מאוד חברות שוברים את הראש איך אפשר לנצל את התופעה לצורך הפקה של קמפיין סקסי (טוב נו, אם לא סקסי אז לפחות אפקטיבי).



הנה דוגמה לקמפיין גרילה מעניין של מותג נישה ידוע, שיצרו אותו מלא כלום אך עם מחשבה והבנה עמוקה בפסיכולוגיה האנושית בכלל ובפסיכולוגיה הנשית בפרט.



Libresse, מותג למוצרי היגיינה נשית ידוע באירופה (או Bodyform כפי שזה ממותג בבריטניה) הנחיתו יותר מ 3000 ערכות מתנה של טמפונים על החופים ההולנדים, עם מוצרי היגיינה נשית, נופלים מהשמים קשורים למצנחים ורודים.

ההיגיון שעמד מאחורי הקמפיין היה פשוט. Libresse, בכמה אמירות בתקשורת, הציעו לאישה להימנע מהחוף בתקופה של מחזור. הסלוגן של הקמפיין היה "עם Libresse, את לא צריכה!". כלומר, מוצרי Libresse מגנים עליך גם בים.

עם זאת, אני חושב שהקמפיין היה מוצלח גם כי מנהלי שיווק ב-Libresse, הצליחו לעשות מחזה משעשע מכל הסיפור ונגעו במשהו שהחברה מציעה שאנחנו צריכים לשמור תחת מעטה של ​​סודיות.

רק תחשבו לרגע עד כמה קמפיין היה אפקטיבי. הם הנחיתו 3000 ערכות מתנה, שהעלות שלהם זניחה. השתמשו במטוס שעלותו ניתן להעריך באלף דולר לכל היותר. בתמורה הם קיבלו חשיפה יוצאת דופן של המותג בחוף, לקיחת דוגמיות הביתה ע"י נשים והמשך חשיפה למעגלים הקרובים שלהן, שיתוף סרטון חסר תקדים ברשתות חברתיות והכי חשוב גרמו לכלי תקשורת רבים לסקור את הקמפיין שלהם בחינם. כל מותג מתפלל לתוצאה שהיא קרובה לזאת!

הקיץ עוד לא בשיאו ואני מציע לכל החברות ולמנהלים שעומדים מאחורי ההגה של השיווק לשאוב רעיונות מהפוסט הזה ולחשוב על קמפיינים דומים. חברה, אם אתם לא תעשו את זה – אלה יהיו המתחרים שלכם!

התפרסם בבלוג Buzz Ozerver


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח