הקמפיין החדש של רשת אופטיקנה לקראת פתיחת שנת הלימודים

סנדרה רינגלר, עדי בוזגל ואירה דולפין, ג'ני צ'רוואני בקמפיין סופר גלאס:

לקראת פתיחת שנת הלימודים רשת אופטיקנה משיקה בימים אלה פילטר חדש באינסטגרם- "סופר גלאס", במסגרתו המצולמים רואים את עצמם עם משקפי ראייה וגלימה של כוכב על עם אפשרות להחליף משקפייים ועולמות בהם הילד עף בתור גיבור על.

הפילטר החדש הוא חלק מקמפיין חזרה לבית הספר של אופטיקנה במרכזו עומדים משקפי ראייה סופר גלאס המיועדות לילדים עם 3 הגנות*: עדשות דיפנדר מפני קרינת המסכים, הגנה על שבר – החלפה במשקף חדש והגנה על שינוי במספר- החלפה ובדיקה במקרה של שבר או שינוי מספר.

את הקמפיין מובילים בין היתר, ילדיהם של סנדרה רינגלר, עדי בוזגל ואירה דולפין, ג'ני צ'רוואני ועוד ובמסגרתו יוצעו משקפי ראייה סופר גלאס הכוללים מסגרת+ עדשות דיפנדר + בדיקת ראייה + אחריות לשבר ושינוי מספר במחיר של 299 ₪

אולי יעניין אותך

מבצעי חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
נעלי סקופ מחיר 149
רד אורבך צילום שי פרנקו (2)
בני כבודי, קרדיט - יחצ
קמפיין 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159