הקניון הגדול בפתח תקווה ממתג מחדש את יריד האוכל תחת השם "טעם שישי"



הקניון הגדול בפתח תקווה, בבעלות רשת קניוני "ריט", יוצא במיתוג מחדש ליריד האוכל המתקיים מידי יום שישי. יריד האוכל הנערך בקניון מידי שישי, זוכה להצלחה רבה כמקום בילוי לכל המשפחה ומשלב טעימות, הדגמות של שפים ושעשועי בישול לילדים. בעקבות הצלחה זו החליטה הנהלת הקניון להרחיב את מגוון הפעילויות, תמהיל הדוכנים והעיצוב המחודש למקום.



כחלק מהמיתוג מקבל היריד את השם "טעם שישי" (בהתאם למיתוג הרשתי). מתחם המזון מעוצב באווירה כפרית, כמו בשווקים הקולינארים בחו"ל ויהפוך ליריד אוכל ססגוני, עם מגוון דוכנים איכותיים, מאכלי עמים ועדות, מאכלים ביתיים, גבינות, יינות, ירקות אורגניים, שמן זית, שוקולדים איכותיים ועוד.



אורי אבל, מנכ"ל הקניון הגדול אמר היום כי "בסקרים שביצענו לאחרונה, זיהינו כי קהל רב מאזור פ"ת, רמת השרון והוד השרון מבקש למצוא מקום לבילוי וקנייה משותפת לבני הזוג ביום שישי בבוקר, כאשר הילדים בבית הספר. נוכחנו לדעת כי חלקם הגדול פוקד את הקניון הגדול ולכן החלטנו לשדרג ולמתג את יריד האוכל, למצב אותו בראש ירידי המזון הנהוגים בקניונים, תוך הקפדה יתרה על תמהיל הדוכנים, עיצוב היריד והאווירה הכללית במהלכו".



אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13