הקשר בין תמונות איכותיות לשיווק איכותי

שיווק
של עסק זה עניין רציני מאד שחשוב לבחון אותו לעומק ולבצע אותו הכי טוב שרק אפשר. התמונה
צריכה להתאים למסרים השיווקיים של בעל העסק, להתאים לקהל היעד וללקוחות שאמורים
לקנות את המוצר, להיות באיכות טובה מאד ולשדר הרבה מאד מידע. הקביעה שתמונה שווה
יותר מאלף מילים מקבלת משמעות חדשה וחשובה בעידן של שיווק ויזואלי ברשת האינטרנט
או בשלטי החוצות וכיום ברור מעל לכל ספק שיש קשר הדוק בין המראה של התמונות ואיכות
הצילום לבין ההצלחה והיעילות של מהלכי השיווק השונים. נשאלת השאלה איך באמת אפשר
לדעת שהתמונה מצולמת באיכות מספיקה ובנוסף לכך – באילו אמצעים אפשר וכדאי להצטייד
על מנת לוודא שהתמונה תתקבל הכי טובה והכי איכותית.

לצלם
את התמונה הכי איכותית שאפשר!

אין זה
מובן מאליו שתמונה שמצלמים תצא ותהיה טובה, איכותית וחדה. לשם כך צריך, מעבר
לכישרון ולידע טכני, גם ציוד ברמה גבוהה. להלן כמה חפצים שחייבים להיות ברשותו של
הצלם –

·
מצלמה – המצלמה צריכה להיות איכותית, מתאימה לסוג
הצילום הדרוש ובעלת אפשרויות שונות על מנת לתת לצלם טווח רחב של אפשרויות צילום.

·
חצובה – היום אין עוררין וידע שחובה שתהיה חצובה למצלמה בידיו של כל צלם. לחצובה יש כמה וכמה תפקידים –
ייצוב המצלמה, מתן האפשרות לצלם במקומות שהתלם עצמו מתקשה להגיע אליהם וכמובן שחרור
הצלם מהחזקת המצלמה בידיו.

·
תאורה – את התאורה חשוב לכוון על פי מושא הצילום,
תנאי השטח וכמובן האפקט שרוצים ליצור בתמונה שתתקבל בסופו של דבר. ציוד התאורה
חייב להיות מקצועי ואיכותי.

·
אביזרים לשליטה מרחוק – כיום אפשר וכדאי לצלם ללא
מגע יד, מה שיאפשר גמישות רבה בלוחות הזמנים, במרחק שנמצאים ממושא הצילום וכמובן
שאם מדובר בצילום של אובייקטים קטנים – הרי שהריחוק יכול להשפיע על האיכות של
התמונה שתתקבל.

תמונות
איכותיות ותפקידן בתהליך השיווק

תמונות
טובות, איכותיות וחדות הן רק חלק בשרשרת של פעולות שקשורות בשיווק ובשיפור החשיפה
של עסק לקהל לקוחות גדול או חדש. מכאן החשיבות לשים לב לכל פרט ופרט ויתרה מזאת –
לעבודה עם אנשי מקצוע שמכירים את עולם השיווק, יודעים בדיוק מה לעשות, איך ומתי
ובעזרת עבודה עם צלם מקצועי שעושה שימוש בציוד איכותי ברמה גבוהה אפשר יהיה לוודא
שגם התוצאה מתקבלת בדיוק על פי הציפיות.

תמונה
שצולמה והתקבלה בדיוק כפי שמצופה על פי תהליך השיווק של בעל העסק תסייע לו להעביר
את המסרים השיווקיים והעסקיים שלו לקהל הלקוחות, תתחשב במדיה שבה היא עומדת להיות
מופצת ואת התוצאות אפשר יהיה לראות ולחוות בהעלאה מהותית של פניות מצד לקוחות
קיימים או פוטנציאליים ואז אפשר יהיה לדעת ולהיות בטוחים שפעולות השיווק שננקטות
פועלות ומשיגות את התוצאות הרצויות.

אולי יעניין אותך

azrieli23
F0_1200_0432_eran-rotem1
kindle-1867751_640
tamar
shuki-man

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''