הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול מעלה בפעם השנייה קמפיין פרסום באמצעות חברת הגלויה של שלי. במסגרת קמפיין הפרסום של משרד הפרסום "ערמוני BATES", יעלו במהלך השבוע הקרוב למתקני הגלויה של שלי באזור גוש-דן, גלויות אינטראקטיביות ייחודיות בהיקף כספי של כ- 10,000 דולר. באמצעות סיסמת הקמפיין "אני היי בנטורל, לא עושה סמים בכלל" מעבירה הרשות מסר שכדי לעשות חיים אין צורך בסמים. הקמפיין מזמין את הצעירים המזדהים עם המסר לענוד תליונים שמצדם האחד סיסמת הקמפיין ומצדם השני הצעה להתמכרות חיובית; לספורט, למוזיקה, לחיים או לאהבה.
הגלויות שיופצו במוקדי הבילוי מקדמות את קמפיין התליונים וכוללות ארבעה תליוני קרטון מעוצבים הניתנים לתלישה. הגלויות מעלות מודעות לקמפיין ובאמצעות המגע הראשוני של קהל היעד עם התליון הן מזמינות את הצעירים לרכוש לעצמם תליון מתכת קבוע.
שמאי גולן, דובר הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול מסר כי "לא קל להגיע אל הקהל הצעיר באמצעות פרסומות ועוד יותר קשה להעביר את מסריה של הרשות. יצרנו קמפיין שמדבר בשפה שונה הן במסר והן בערוץ. התליונים מעבירים מסר צעיר בשפה מקורית ובאמצעות הגלויות אנחנו פוגשים את קהל היעד שלנו במוקדי הבילוי כאשר הם באווירה טובה ופתוחים לקבל ולהפנים מסרים חדשים. בסופו של יום נוכל לאמוד את הצלחת הקמפיין על ידי ספירת הגלויות שיאספו מהמתקנים וספירת התליונים שימכרו בשרתות."