השום הכתוש בכוננות ספיגה: "השום של דולי" מחדירה לשוק הישראלי את המותג הקרוי על שמה



חברת "השום של דולי", המייצרת ומשווקת שום כתוש טבעי שאינו קופא, מחדירה לשוק הישראלי את המותג הקרוי על שמה. החברה, שהיקף הייצור שלה נאמד בכ-120 טון שום כתוש בשנה, מתעתדת לנגוס מנתח השוק של "דורות – מוצרי שום ותיבול".



שוק השום הכתוש בארץ מייצר בשנה 6,000 טון (כולל משום המיובא מסין), ומגלגל כ-50 מיליון שקל בשנה בשוק הקמעונאי. מחזור המכירות השנתי של שיווק השום הכתוש בארץ הכולל את השוק המוסדי, מוערך בכ-80 מיליון שקל. בשונה מהמוצרים המתחרים, תהליך הייצור הבלעדי של "השום של דולי", שנרשם כפטנט, מאפשר לשמר את המוצר למשך תקופה מרבית במקפיא מבלי שיקפא וייהפך לקרח.



מנכ"ל חברת "השום של דולי", אלי מורנו, מסר השבוע: "שוק השום הכתוש בישראל משווע לכניסתו של יצרן חדש, שסוף סוף יספק לכל הדורשים שום כתוש טבעי ללא מים, דל קלוריות והשומר על מרקם, ניחוח וטעם טבעי של שום. מטרתנו היא לעזור לכל שף, עקרת בית וכל מבשל במטבח לקבל לידיהם מוצר איכותי שישדרג את האוכל שלהם ויחד עם זאת יהיה נוח וקל למשתמש ובמחיר השווה לכל נפש – מוצר שיהיה טוב וזול יותר מהשום שנמכר בחנויות הירקות. 'השום של דולי' היה ללהיט עבור כל מי שנחשף אליו עד היום במסגרת מכירות קטנות-היקף יחסית, והמעבר אל רשתות השיווק הגדולות הינו מתבקש, בעקבות דרישות שהגיעו מכל המשתמשים בו".

אולי יעניין אותך

16790logo

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים